تاریخ انتشار: 1395/05/20 11:39
کد خبر: 268713

عابر بانک پرسپولیس پرده از مسائل پشت پرده برداشت/ از من انتظار کمک مالی فقط دارند

هوادار متمول پرسپولیس در صفحه شخصی اش رسما عنوان کرد که در جذب بازیکن خارجی پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرده و حالا هم مشکلی برای پرداخت پول فسخ را ندارد.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین هدایتی که در ارتباط با موضوع قرارداد مهدی طارمی و رامین رضائیان با پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یکی از افرادی بود که در نزد هواداران نقش محوری برای پرداخت پول قراردادشان را بازی میکرد در صفحه شخصی اش پرده از مسائلی برداشت که مشخص شد این هوادار متمول در جذب یکی از بازیکنان خارجی این فصل پرسپولیس هم دستی بر آتش داشته است. هدایتی در پاسخ به یکی از مخاطبان صفحه اش نوشت:

حرف منو گوش ندادن یا صلاح ندونستن. از من انتظار کمک مالی دارن فقط. شرمنده تونم نتونستم در این مورد کاری کنم. رامین رضائیان می داند من همه تلاشم را کردم و هیچ گونه مشکل مالی در حذف بازیکن خارجی و جذب ایشون وجود نداره. با این حال فقط تیم را باید حمایت کرد تا قهرمانی.

هدایتی پس از اینکه با این جملات مشخص می کند درباره جذب دوباره رضائیان با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است در ارتباط با پول فسخ قرارداد طارمی و رضائیان به یکی دیگر ازمخاطبانش پاسخ می دهد:

پول فسخ رامین با ترکیه پرداخت شده و حتی مهدی. طارمی مشکل مالی برای فسخ نداره. 

wyvUOj1NS4UU


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdz7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوتی که یار پرسپولیس است؛علی کریمی در نقشی دیگر