تاریخ انتشار: 1396/03/21 23:35
کد خبر: 204377

مربی ایرانی جانشین کی روش فردا به آزادی می رود

وقتی نام الکس نوری به عنوان سرمربی وردبرمن انتخاب شد، هواداران خشمگین باشگاه تصور می‌کردند این یکی دیگر از آزمون و خطاهای ناموفق باشگاه است.
مربی ایرانی جانشین کی روش فردا به آزادی می رود

خیلی‌ها انتظار داشتند مرد کم‌تجربه به سرعت از هدایت باشگاه برکنار شود اما دقیقا 14 روز طول کشید تا نوری از جایگاه مربی موقت برمن، به قامت سرمربی دائم باشگاه برسد. در فصل قهرمانی آنچلوتی، الکس یکی از ستاره‌های بوندس‌لیگا شد. مثل اشمیت یا ناگلزمن. او وردبرمن بحران‌زده را تحویل گرفت و تیمی ساخت که آماده شکست‌دادن هر حریفی بود.

 

نوری ماموریت حفظ وردبرمن را بر عهده داشت اما تیمش را به رده‌های بالای جدول نزدیک کرد. او در این هفته‌های شگفت‌انگیز، چند بار با رسانه‌های ایرانی گفت و گو کرد و هر بار از علاقه فوق‌العاده‌اش به سرزمین پدری پرده برداشت. پیشنهاد دعوت از او برای تماشای بازی حساس تیم ملی با ازبکستان، همان روزها مطرح شد و حالا به حقیقت پیوست.

 

سرمربی جوان وردربرمن، فردا در جریان این مسابقه بزرگ در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد بود. پیروزی ایران در این مسابقه، نوری را مهمان جشن صعود ایران به جام جهانی 2018 خواهد کرد. فاصله دوران کارلوس کی‌روش با دوران قبل از این مربی آنقدر زیاد بود که تصور می‌شد نیمکت تیم ملی دیگر به یک مربی ایرانی نخواهد رسید. الکس نوری اما نام قابل اعتنایی برای رد این فرضیه خواهد بود. الکس با این روند درخشان، دیر یا زود روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. شاید جشن صعود بعدی ایران، با تیمی رقم بخورد که او به عنوان مربی بالای سرش ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao7nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ایران و آینده نگری برای روسیه 2018