تاریخ انتشار: 1396/03/22 13:28
کد خبر: 204285

خط دفاعی تیم ملی  ایران روی بورس نقل و انتقالات!

اغلب بازیکنان لیست  دعوت شده در اردوی اتریش و تهران  باشگاه دارند اما چند نفری هم بدون باشگاه هستند. همین مسئله باعث شده «این چند نفر» سوژه اصلی فصل و انتقالات تابستانی باشند.
خط دفاعی تیم ملی  ایران روی بورس نقل و انتقالات!
در بین مدافعان  سه نفر هستند که در این مدت حرف‌ و حدیث‌های فراوانی درباره تیم بعدیشان درست شده است. نفر اول، رامین رضاییان است؛ مدافع راست پرحاشیه‌ای که در اواخر لیگ شانزدهم توسط برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس کنار گذاشته شد. بلافاصله بعد از جدایی رامین از پرسپولیس خبرهایی درباره انتقال این بازیکن به لیگ‌های هلند و بلژیک منتشر شد اما این خبرها در حد «خبر» ماندند و رامین لژیونر نشد. حالا اما مدتی است که یک شایعه جدی و تکان‌دهنده درباره انتقال این بازیکن به استقلال شنیده میشود. خبری که نه تأیید می‌شود و نه تکذیب. به‌همین‌دلیل هم هر روز ابهام بیشتری پیدا میکند.
 
آخرین خبر درباره رضاییان این است که او با علیرضا منصوریان به توافقاتی رسیده و استقلال با درخواست مالی سنگین این بازیکن هم موافقت کرده اما مهم‌ترین مانع در راه این انتقال هشدارهایی است که به او درباره خطرات رفتن به استقلال داده میشود. کسانی مثل علی پروین، مهدی طارمی و... از رامین خواسته‌اند ریسک نکند و به استقلال نرود اما مهم‌ترین مخالف این انتقال، پدر رامین است که یک پرسپولیسی دوآتشه است. شاید اگر رامین بتواند پدرش را راضی کند، دیگر مشکلی برای رفتن به تیم آبی پایتخت نداشته باشد.
 
سعید آقایی، دیگر مدافع آزاد این اردو است. در روزهای پایانی لیگ شانزدهم از پرسپولیس به‌عنوان مهم‌ترین مشتری این بازیکن نام برده می‌شد اما تردیدهای برانکو درباره او باعث شد آقایی کم‌کم از پرسپولیس فاصله بگیرد. حالا می‌گویند او به سپاهان نزدیک شده و به‌زودی این تیم پرستاره را پرستاره‌تر خواهد کرد. احتمال کمی هم برای ماندن او در تراکتورسازی وجود دارد.
 
آخرین مدافع پژمان منتظری است. مدافع اسبق استقلال که چند سالی را در قطر و کنار مجتبی جباری در تیم الاهلی سپری کرد حالا در تهران است و قراردادی با الاهلی ندارد. گفته می‌شود او همه مذاکرات را با استقلال برای پیوستن به این تیم انجام داده است و بعد از بازی ایران و ازبکستان با استقلال قرارداد می‌بندد؛ البته یک شایعه دیگر هم درباره او وجود دارد. گفته می‌شود او هنوز به حضور در لیگ قطر امیدوار است اما اگر نتواند در این کشور به فوتبالش ادامه بدهد به استقلال برمی‌گردد.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۲_۰۲-۵۱-۲۶


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4menvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ایران و آینده نگری برای روسیه 2018