تاریخ انتشار: 1396/03/22 16:25
کد خبر: 204235

منچستریونایتد پیشنهاد قرارداد کوتاه‌مدتی به زلاتان خواهد داد

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد مهاجم سوئدی خود را در شرایط خاصی حفظ کند.
منچستریونایتد پیشنهاد قرارداد کوتاه‌مدتی به زلاتان خواهد داد

باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته بود که اعلام کرد قرارداد زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی این تیم به دلیل مصدومیت تمدید نمی‌شود و او در لیست فصل آینده شیاطین سرخ جایی ندارد. گفته می‌شود این باشگاه انگلیسی قصد دارد برای پر کردن جای خالی مهاجم سوئدی خود، آلوارو موراتا و یا روملو لوکاکو را بگیرد.

روزنامه انگلیسی «منچستر ایوینینگ نیوز» اما گزارش داد، منچستریونایتد قصد دارد مجدداً زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت بگیرد. طبق گزارش این نشریه، ایبرا از امکانات باشگاه منچستریونایتد در فرایند ریکاوری خود استفاده خواهد کرد و اگر روند بهبود وضعیت فیزیکی وی خوب پیش برود، منچستریونایتد در ماه ژانویه 2018 به او پیشنهادی کوتاه‌مدت ارائه خواهد داد. به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد این مهاجم سوئدی را برای نیم‌فصل دوم فصل 18 – 2017 در نظر دارد.

ایبرا ساله در بازی منچستریونایتد برابر اندرلخت در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا از ناحیه لیگامنت زانوی پای راست خود دچار آسیب‌دیدگی شد و گفته شده است که حداقل تا ماه ژانویه 2018 به دور از میادین خواهد بود. این مهاجم 35 ساله که این فصل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 28 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده، در تابستان اخیر با قراردادی یکساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر به این تیم ملحق شد.

زلاتان در فصل اخیر نقش بسزایی در کسب سه جام قهرمانی برای منچستریونایتد داشت و گل پیروزی‌بخش این تیم در دیدار جام خیریه و فینال جام اتحادیه انگلیس را به ثمر رساند. او همچنین چهار گل در مسابقات لیگ اروپا برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا در قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها هم نقش داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kblna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهادات باورنکرنی زلاتان بعد از بی مهری منچستر یونایتد