تاریخ انتشار: 1395/05/20 15:05
کد خبر: 268674

پرسپولیس نمی خواهد، اما دعوا بر سر خواستن رضاییان هم چنان ادامه دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که سرمربی این تیم برای جذب مدافع فصل گذشته پرسپولیس هنوز درخواستی ارائه نکرده است.
پرسپولیس نمی خواهد، اما دعوا بر سر خواستن رضاییان هم چنان ادامه دارد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اصغر باقریان در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان و اینکه آیا تا کنون شرایط راضی‌کننده بوده است یا نه، گفت: شرایط راضی‌کننده است. فعلاً بازیکنانی که جذب شدند، نوید سپاهانی خوب را می‌دهند و کارایی خودشان را در فوتبال امروز دارند. مهم‌ترین بحث میان آنها هماهنگی است که این بازیکنان کمتر کنار هم بازی کرده‌اند و به‌زودی هماهنگ خواهند شد.

وی درباره بحث حضور رامین رضاییان در سپاهان اظهار داشت: در رابطه با جذب بازیکن، این فصل سیکلی را در باشگاه سپاهان تعریف کرده‌ایم. اینکه بازیکنان از لحاظ فنی، باید توسط کادرفنی تأیید شده و سرمربی تیم بازیکن مورد نیازش را کتباً به ما اعلام کند. در ادامه مسئله در هیئت مدیره مطرح می‌شود و برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد. در خصوص رضاییان فعلاً درخواستی رسمی اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه گویا بحث حضور رضاییان در این تیم جدی شده و آیا فقط درخواست کتبی ویسی برای این بازیکن باقی مانده است، خاطرنشان کرد: از سوی مجموعه داخلی خودمان هنوز بحثی جدی نشده است. بیشتر گمانه‌زنی صورت گرفته و اینکه به این بازیکن نیاز داریم یا نه، مشخص نیست. سال‌های قبل کسی می‌گفت بازیکنی را می‌خواهیم یا یک نفر دیگر مخالف بود که در نهایت باشگاه بازیکن را جذب می‌کرد. بعد یا سرمربی تیم می‌گفت بازیکنی که جذب شده مدنظر من نبوده یا باشگاه اعلام می‌کرد بازیکنی که سرمربی جذب کرده، موردنظر باشگاه نبوده است. به‌همین دلیل امسال با سیکلی که تعریف کردم، پیش رفته‌ایم تا مشکلی وجود نداشته باشد.

«خواسته‌ایم مراحل جذب بازیکن به شکلی تعیین شود و پروسه‌ای باشد که در نهایت به باشگاه منتقل شود»، وی با بیان این جمله در پاسخ به این سؤال که اگر ویسی برای جذب رضاییان اعلام نیاز کند آیا جای خالی در لیست سپاهان وجود دارد یا نه، گفت: ما یک جای خالی در لیست‌مان داریم.

باقریان درباره اینکه به‌نظر می‌رسد سپاهان در این فصل همدلی بیشتری داشته باشد و با بازگشت محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی این همدلی بیشتر شده است، اظهار داشت: ما سعی کردیم از سرمایه‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم و شرایطی را که امکان‌پذیر بود، فراهم کردیم. امیدوارم سپاهان این فصل در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j66n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقریان: اگر رضائیان را هم بخواهیم باید ویسی کتبا اعلام نظر کند!