تاریخ انتشار: 1396/03/23 10:50
کد خبر: 204057

تبریک با تاخیر شیخ سلمان به تیم ملی ایران!

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تبریک راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی، عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش را مورد تمجید قرار داد.
تبریک با تاخیر شیخ سلمان به تیم ملی ایران!

شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی ایران برابر ازبکستان و مسجل شدن صعود تیم ملی به مرحله پایانی جام جهانی 2018 با صدور پیام تبریک گفت: مایلم از جانب خانواده فوتبال آسیا به جمهوری اسلامی ایران بابت عملکرد متقاعدکننده و باثباتی که در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 داشت و به عنوان اولین تیم آسیایی به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه یافت، تبریک بگویم.

 

وی در ادامه اظهار داشت: این دستاورد، سختکوشی و تعهد فدراسیون فوتبال ایران را برای موفقیت در بالاترین سطح فوتبال بین‌المللی منعکس می‌کند. همان‌طور که در برنامه مأموریت و چشم‌انداز AFC پیش‌بینی شده، امیدوارم راهیابی ایران به مسابقات جام جهانی الهام‌بخش آنها به منظور افتخارآفرینی برای آسیا در بالاترین سطح فوتبال جهان باشد. از آنجایی که به مراحل پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 نزدیک می‌شویم، برای تمامی تیم‌ها در این رقابت‌ها آروزی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7eaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریک صعود به جام جهانی به سبک سردار آزمون +عکس