تاریخ انتشار: 1395/05/20 15:28
کد خبر: 268665

پرسپولیس روز سختی برابر ما دارد/ از تعطیلی لیگ استقبال می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تعطیلات پیش رو کمک موثری به صبا خواهد کرد، گفت: مخالف تعطیلات لیگ نیستم و برعکس برخی مربیان از آن استقبال هم می کنم
پرسپولیس روز سختی برابر ما دارد/ از تعطیلی لیگ استقبال می‌کنیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه بازیکنانم بازی به بازی بهتر می شوند و تلاش می کنیم از تعطیلاتی که بعد از دیدار مقابل پرسپولیس داریم نهایت استفاده را کرده و  تیم را به آمادگی کامل برسانیم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و می دانیم فردا روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما این را هم نباید فراموش کرد که سرخپوشان هم روز سختی مقابل ما خواهند داشت و ما هم تلاش می کنیم با کسب امتیاز این دیدار را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش آیا با تعطیلات لیگ موافق هستید، گفت: برخلاف برخی سرمربیان عزیز که مخالف این تعطیلی هستند من از این تعطیلی استقبال می کنم و با توجه به اینکه تیم ما دیرتر از سایر تیم های لیگ برتری تمریناتش را آغاز کرد این تعطیلی فرصت مناسبی است تا بتوانیم تیم را به شرایط ایده آل برسانیم.

مرفاوی در ادامه تاکید کرد: ما پس از دیدار مقابل پرسپولیس سه روز استراحت خواهیم کرد سپس تمرینات مان را شروع کرده و یک اردوی داخل کشور هم برای آمادگی هر چه بیشتر پیش بینی کرده ایم.

وی در خصوص مشکلات خط دفاعش نیز گفت: ما سه بازی انجام دادیم و من نمی گویم عملکرد خط دفاعی ام ایده آل است اما با توجه به شروع دیرترمان نسبت به سایر تیم ها هنوز به هماهنگی کامل نرسیده ایم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در تمامی خطوط به هماهنگی کامل برسیم.

سرمربی صبای قم در ادامه تاکید کرد: در دو دیدار گذشته دو پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شد که اعتقاد دارم یکی از آنها اصلا پنالتی نبود چون بازیکن ما در حالتی نامتعادل توپ به دستش خورد و بعید می دانم چنین حرکتی پنالتی باشد.

مرفاوی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما برعکس پرسپولیس که شاکله اصلی اش را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم به آن اضافه شده ۹۵ درصد تیم من عوض شده  و این برای من بسیار سخت است که در زمان کم بتوانم تیم را به هماهنگی کامل برسانم اما با کمک همکارانم و تلاش خود خود بازیکنان در این تعطیلات این کار را انجام خواهیم داد.

مرفاوی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دیدار را چطور پیش بینی می کنید، گفت: پیش بینی این دیدار بسیار سخت است و ما تلاش می کنیم هر کاری را می خواهیم در زمین و مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkoop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان اوکراینی به پرسپولیس نمی خورد/داور اشتباهی مرا اخراج کرد