تاریخ انتشار: 1395/05/20 16:18
مجتبی محرمی:
کد خبر: 268649

این پرسپولیس قهرمان می شود

بهترین دفاع چپ فوتبال بعد از انقلاب ایران،در کنار گود هم محبوب است،او درباره تیم دوران فوتبالش حرف هایی دارد.
 این پرسپولیس قهرمان می شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مجتبی محرمی  گفتگویی کرده است،مرورش خالی از لطف نیست.

 

محرمی درباره کیفیت عملکرد پرسپولیس می گوید:تیم خوب است وخوب بسته شده است،بنابر این درباره تیم حرفی برای گفتن وجود ندارد،این تیم قهرمان می شود،البته  همه می دانند که این تیم 2 سال است که خوب بازی می کند.این روزها همه می پرسند که رامین رضاییان باید در پرسپولیس ماند یا خیر اما من می گویم جواب این سوال را باید برانکو بدهد نه من،با این حال اگر رضاییان بماند ، می تواند در دفاع چپ یا هافبک راست هم بازی کند.

 

بازیکن تیم منتخب آسیا در سال 1369 می گوید:پرسپولیس در دفاع چپ وراست بازیکنان خوبی دارد اما می توان تغییراتی انجام داد مثلا رامین یا ماهینی می توانند در چپ بازی کنند فقط کمی تمرین تخصصی می خواهد.

 

 محرمی که هنوز  در فوتبال ما چهره ای محبوب است ادامه می دهد:من در تیم فوتبال راه آهن ،دفاع راست بودم اما در پرسپولیس وشاهین ونیروی زمینی دفاع چپ بودم،همه می دانند مجتبی محرمی راست پا است اما با کمی تمرین دفاع چپ شدم وهمیشه از بازی در دفاع چپ بهتر بازی می کردم وخودم علاقه داشتم در این پست باشم.

 

محرمی می گوید:بازیکنی که بتواند در پست های مختلف بازی کند،برای یک مربی به اندازه چند بازیکن ارزش دارد ومربی هم چنین بازیکنی را دوست دارد،من در تیم ملی دوران استانکو هافبک وسط بودم مایلی کهن هم من را در هافبک وسط استفاده کرد،علی پروین من را در دفاع چپ وراست وهافبک چپ ومهاجم بازی می داد،حرف این است که برای یک دفاع کنار ،بازی کردن در چند پست کار سختی نیست،یادتان باشد که بسیاری از دفاع های کنار ،دفاع وسط وهافبک هم خوب بازی کرده اند،مثل پنجعلی وسیدعلیخانی وشاهین بیانی وزرینچه،در سال 73 هم وقتی منافی وبهزاد داداش زاده و شاهرودی در تیم ما چپ بازی می کردند ،من به دفاع آخر رفتم.

 

مرد تاریخ ساز پرسپولیس ادامه میدهد:در پرسپولیس همه هافبک وسط ها،چپ پا هستند،هم فرشاد احمدزاده،هم مسلمان وهم کمال کامیابی نیا که از بین آنها احمدزاده  می تواند در دفاع چپ بازی کند،البته بازیکن راست پا مثل رضاییان در شرایط امروز به درد ما میخورد چون بازیکن چپ پا بیشتر داریم.

 

او ادامه میدهد:انصاری برای دفاع وسط جواب داده اما برای دفاع چپ نیاز به بازیکن بهتری از ربیع خواه داریم،شاید اگر یک دفاع وسط خوب داشتیم ،انصاری به دفاع چپ میرفت بهتر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g597

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو کوتاه نمی آید/سرمربی پرسپولیس جلوی طاهری می ایستد!