تاریخ انتشار: 1396/03/24 20:17
کد خبر: 203613

لیورپول و من سیتی ناراضی از قرعه کشی لیگ برتر/ بررسی 6 بازی پایانی 6 تیم مطرح لیگ برتر انگلستان

مراسم قرعه کشی لیگ برتر انگلستان برگزار گردید و تیم ها رقبای خود را تا پایان فصل شناختند.
لیورپول و من سیتی ناراضی از قرعه کشی لیگ برتر/ بررسی 6 بازی پایانی 6 تیم مطرح لیگ برتر انگلستان

 تیم‌های انگلیسی امروز برنامه بازی‌هایشان در لیگ برتر برای فصل آینده را دریافت کردند. وب سایت اسکای اسپرتس با انتشار برنامه بازی تیم‌ها در گزارشی بررسی کرده که از تیم‌های بالای جدولی کدام‌یک سخت‌ترین بازی‌های پایانی فصل را دارند.

 

آرسنال

6 بازی آخر: ساوتهمپتون، نیوکاسل، وستهام، منچستریونایتد، برنلی، هادرزفیلد

آرسنال در بین تیم‌های سطح بالا در هفته‌های آخر لیگ آسان‌ترین بازی‌ها را دارد. در تاریخ 28 آوریل ونگر باید تیمش را به اولدترافورد ببرد تا با یونیتد بازی کنند، اما به غیر از آن بازی در دیگر بازی‌ها توپچی‌ها شانس اصلی هستند. بازی پایان فصل آن‌ها هم مقابل هادرزفیلدی است که تازه به لیگ برتر آمده است.

 

چلسی

6 بازی آخر: وستهام، ساوتهمپتون، هادرزفیلد، سوانسی، لیورپول، نیوکاسل

کونته باید از بازی‌های پایانی چلسی راضی باشد. تنها بازی آن‌ها در این مسیر مقابل یک تیم بالای جدولی مقابل لیورپول است. ساوتهمپتون هم فصل گذشته هشتم شده و تیم آسانی نیست. اما تیم‌های دیگر که باید با چلسی بازی کنند یا تازه به لیگ برتر آمده یا در رده‌های پایین هستند.

 

تاتنهام

6 بازی آخر: استوک، منچسترسیتی، برایتون، واتفورد، وست برومویچ، لسترسیتی

مثل آرسنال و چلسی تاتنهام هم فقط با یک تیم سطح بالا بازی می‌کند. تیم پوچتینو باید در 14 آوریل در ومبلی به مصاف منچسترسیتی برود، به غیر از این بازی به نظر نمی‌آید این تیم مقابل تیم‌های دیگر به دردسر بیفتد

.

منچستریونایتد

6 بازی آخر: منچسترسیتی، وست برومویچ، بورنموث، آرسنال، برایتون، واتفورد

در 6 بازی آخر تیم مورینیو هم باید بیرون از خانه با سیتی و در خانه با آرسنال بازی کند. دیدارهایی ک می‌توانند در تعیین قهرمان تعیین کننده باشند. در باقی بازی‌ها اما این تیم شانس اصلی است. آخرین بازی هم با واتفورد خواهد بود.

 

منچسترسیتی

6 بازی آخر: منچستریونایتد، تاتنهام، سوانسی، وستهام، هادرزفیلد، ساوتهمپتون

بازی‌های آخر سیتی کمی فریب دهنده است و این تیم باید با منچستریونایتد و تاتنهام هم بازی کند. همچنین بازی‌های بعدی خارج از خانه و مقابل وستهام و ساوتهمپتون هستند. این تیم دومین تیم الست که در بازی‌های آخر لیگ به دردسر می‌افتد.

 

لیورپول

6 بازی آخر: اورتون، بورنموث، وست برومویچ، استوک، چلسی، برایتون

سخت‌ترین مسیر پایانی برای لیورپول است. بازی خانگی این تیم مقابل بورنموث و استوک و برایتون خیلی خوش شانسی نیست و بازی‌های خارج از خانه مقابل اورتون در دربی مرسی ساید و وست برومویچ و چلسی برای آن‌ها سخت خواهد بود. شاید این که چطور این برنامه را مدیریت کنند تاثیر زیادی در زیاد یا کم بودن امیدشان برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mebaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی از یوناینتد پیشی گرفت/در صدر منفور ترین ها