تاریخ انتشار: 1396/03/24 21:16
نگاهی به کارخانه بازیکن سازی استقلال و مربیان بی ادعا
کد خبر: 203594

استقلال ستاره های جدید رو خواهد کرد

استقلال ستاره های جدید رو خواهد کرد

،نسل دهه ۶۰ استقلال که خیلی ها آن را نسل طلایی همه تاریخ باشگاه استقلال میدانند، عمدتا محصول تیم های پایه این تیم بودند. برادران بیانی، رجبی، حاجیلو، مراغه چیان، احدی، نعلچگر، خاکسار تهرانی و خیلی های دیگر.

 تیم های پایه باشگاه استقلال پس از آن هم همواره تغذیه کننده تیم بزرگسالان این باشگاه بودند و در طول همه این سالها بازیکنانی مثل ورمزیار، پیروز قربانی، امیر حسین صادقی، وحید طالب لو، سعید بیگی، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و خیلی از ستاره های دیگر فوتبال در نسل های مختلف محصول تیم های پایه سازنده این باشگاه بودند.

آخرین شاهکار استقلالی ها هم در این زمینه بهنام برزای و امید نورافکن بودند که دومی قصد دارد راه اروپا را طی کند اما کارخانه بازیکن سازی استقلال با رفتن او تعطیل نمی شود و قطعا ستاره های جدیدی از این کارخانه رونمایی خواهند شد.

حسن روشن، رضا رجبی و رضا صادقپور از جمله مدیران آکادمی باشگاه استقلال در سالهای گذشته بودند که در این خصوص زحمات بسیاری محتمل گردیدند به خصوص در زمان مدیریت رضا صادق پور که در طی آن مدت تحولی بزرگی در خصوص توجه به آکادمی باشگاه استقلال صورت گرفت. در حال حاضر نیز مسئولیت این آکادمی بر عهده صادق ورمزیار است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybwnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروژه جدید علیمنصور برای استقلال؛ بازیکن می سازم!