تاریخ انتشار: 1396/03/25 00:01
کد خبر: 203564

پرسپولیس مدافع چپ ملی پوش را نمی خواست

پرسپولیس مدافع چپ ملی پوش را نمی خواست

 داستان سعید آقایی و پرسپولیس، برای سومین سال متوالی به سرانجام نرسید. پرسپولیسی‌ها برای حل مشکل سمت چپ تیم‌شان در این فصل، با شایان مصلح قرارداد بسته‌اند و آقایی در صورتی که پیشنهاد مورد نظرش را از تراکتورسازی نگیرد به سپاهان می‌رود. مقصد او، قطعا پرسپولیس نخواهد بود.

 

پایان سناریوی امسال پرسپولیس و آقایی، یک تفاوت آشکار با دو فصل گذشته داشت. این بار پرسپولیس، منتظر آقایی نماند بلافاصله بعد از گره خوردن مذاکرات با او، سراغ شایان مصلح رفت. ابتدای لیگ پانزدهم و شانزدهم، آقایی بازیکن مد نظر پرسپولیسی‌ها بود و هر دو فصل با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد اما در نهایت با استفاده از این مذاکرات، قیمت قراردادش در تراکتورسازی را بالا برد.
 
دو فصل پیش پرسپولیس، بدون آقایی فصل را بدون بازیکن مطمئنی در سمت چپ آغاز کرد و خوش شانس بود محمد انصاری، پدیده باشگاه شد. فصل پیش هم آن‌ها بخاطر معطلی زیاد برای خرید آقایی دیگر گزینه‌هایشان را از دست دادند و فصل را با ربیع‌خواه سر کردند. این بار پرسپولیس، خیلی زود تکلیفش با آقایی را مشخص کرد و سراغ بازیکنی رفت، که بدون مذاکرات طولانی و خسته کننده پیراهن این تیم را بپوشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkgpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 مدافع تراکتور در آستانه توافق با سپاهان