تاریخ انتشار: 1395/05/20 19:46
کد خبر: 268607

میانگین سنی کرمانی ها دو سال جوانتر از پارسال

تیم فوتبال مس نسبت به فصل قبل خود دو سال جوان‌تر شد و در حالی که میانگین سنی تیم مس در فصل قبل بر 28 سال قرار داشت، این میانگین در این فصل به 26 سال کاهش یافته است که این نشان از جوان شدن مس در این فصل از رقابت‌های لیگ یک دارد.
میانگین سنی کرمانی ها دو سال جوانتر از پارسال

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با تکمیل شدن لیست تیم فوتبال مس برای رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل فوتبال کشور، کاهش میانگین سنی این تیم کاملا مشخص شد.

بر این اساس تیم فوتبال مس نسبت به فصل قبل خود دو سال جوان‌تر شد و در حالی که میانگین سنی تیم مس در فصل قبل بر 28 سال قرار داشت، این میانگین در این فصل به 26 سال کاهش یافته است که این نشان از جوان شدن مس در این فصل از رقابت‌های لیگ یک دارد.

البته این میانگین سنی بدون احتساب حضور بازیکنان رده‌های سنی امید و جوانان در لیست تیم مس است و با احتساب سن این بازیکناندر لیست مس، این میانگین سنی کاهش بیشتری نیز پیدا می‌کند.

به نظر می‌رسد منصور ابراهیم‌زاده کار با بازیکنان جوان و با انگیزه را ترجیح می‌دهد و بازی دادن او به تیکدری در بازی اول، سبب شد که جامعه فوتبال کرمان به حضور و اعتماد هرچه بیشتر کادر فنی مس به بازیکنان جوان کرمان، امیدواری بیشتری پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqbwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری نگران از وضعیت خط دفاعی تیمش