تاریخ انتشار: 1395/05/20 20:30
کد خبر: 268596

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی: هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شناخت کافی از تیم ماشین‌سازی داریم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی: هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از بازی با ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم و در همه جای دنیا بازی‌های دو تیم همشهری هیجان و اهمیت بالایی دارد. ما تمام تلاش خودمان را در طول هفته انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم پیروز از میدان خارج شویم.

 

وی افزود: انگیزه خوبی برای بازی فردا داریم و پیروزی‌ای که در بازی قبلی کسب کردیم روحیه ما را بالاتر برده است.

 

وی درخصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: علیرضا رمضانی و مهدی شریفی مصدومان تیم‌مان هستند و بازیکنان دیگر مشکلی برای بازی ندارند.

 

وی درخصوص برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بیان کرد: میزان این بازی تیم ماشین‌سازی است ولی امروز همکاری خیلی خوبی بین مسوولان دو تیم ایجاد شد و قرار است 30 درصد ورزشگاه برای هواداران ما در نظر گرفته شود و 70 درصد متعلق به هواداران ماشین‌سازی باشد.

 

تکسیرا درخصوص تیم ماشین‌سازی گفت: خط دفاع این تیم بسیار قوی است و در خط حمله چند بازیکن سریع دارند. دفاع تیم ما هم هیچ مشکلی ندارد و آمادگی کاملی برای بازی فردا داریم. در اینگونه بازی‌ها یکسری نکات از جمله توانایی‌های فردی و ضربات ایستگاهی می‌تواند تعیین‌کننده نتیجه باشد.

 

مربی تراکتورسازی درخصوص برنامه این تیم در تعطیلات پیش‌روی لیگ گفت: ما کارمان را در تبریز ادامه می‌دهیم و در تورنمنت جام شهدا شرکت می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eg7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا دیگر به من نمی گویند یاغی استقلال؟