تاریخ انتشار: 1395/05/20 20:37
کد خبر: 268593

فرکی:به تعطیلات لیگ عادت کرده‌ایم/ از جذب بازیکنان خارجی‌ راضی هستیم

سرمربی سایپا با بیان اینکه حدود پنج سال است وقفه‌های طولانی در لیگ بوجود می‌آید، گفت: به این تعطیلات عادت کردیم و گاهی هم به ضررمان و گاهی دیگربه نفع‌مان بوده است
فرکی:به تعطیلات لیگ عادت کرده‌ایم/ از جذب بازیکنان خارجی‌ راضی هستیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار تیم های سایپا و پدیده که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: سه هفته از لیگ گذشته است و باید مجددا مقابل یک تیم خراسانی اما این بار در تهران بازی کنیم.

وی تاکید کرد: هر دو تیم از سه بازی گذشته خود یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی به دست آوردند و هر دو با چهار امتیاز مقابل یکدیگر قرار می گیریم و امیدوارم این ما باشیم که بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما به دنبال این هستیم تا با ارائه یک بازی خوب همراه با کارهای تکنیکی به سه امتیاز دیدار دست پیدا کنیم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی لیگ هستید، گفت: دیگر به این تعطیلات عادت کرده ایم و پنج سال است که این تعطیلات در لیگ ما اتفاق می افتد و باعث کندی روند لیگ می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته من این بار از این تعطیلی استقبال می کنم زیرا می توانم در این مدت شرایط تیمم را بهبود ببخشم.

سرمربی سایپا تهران در ادامه خاطرنشان کرد: این تعطیلات گاهی به نفع تیم ها و گاهی به ضرر تیم ها می شود و هر کس از دید خود در خصوص این تعطیلات نظرش را می دهد.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در طول تعطیلات با پرسپولیس دیدار تدارکاتی داشته باشید؟ گفت: با برانکو در این خصوص صحبت کردم و او هم موافقت کرده و قرار است به جز بازی با پرسپولیس، دو بازی تدارکاتی دیگر را با تیم های لیگ برتری و یا لیگ یکی انجام دهیم.

سرمربی سایپا تهران در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا از جذب بازیکنان خارجی خود راضی هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما یک دروازه‌بان و یک مدافع برزیلی داریم که بازی های خوبی ارائه دادند و ما از عملکرد آنها راضی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه‌جامگان- سایپا؛ لطفا گل بزنید!