تاریخ انتشار: 1396/03/26 19:44
کد خبر: 203126

استقلال برایم زود بود/ از استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

محمد دانشگر مدافع مستحکم فصل گذشته نفت تهران بعد از کلی شایعه و احتمالات در خصوص پیوستن به استقلال در نهایت به سایپا پیوست تا همچون فصل گذشته زیر نظر علی دایی توپ بزند؛ البته این‌بار در سایپا. او معتقد است هنوز به آن اندازه که خودش توقع دارد رشد نکرده است تا بتواند در تیم پرطرفدار و بزرگی همچون استقلال توپ بزند.
 استقلال برایم زود بود/ از استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

دانشگر در خصوص موارد مختلف به سوالات همشهری‌ پاسخ می‌دهد.

  •     همکاری مجدد با دایی و سایپا را انتخاب کردی. در خصوص پیوستن به سایپا صحبت کن.

خیلی خوشحالم دوباره شاگرد دایی شدم. به هر حال سایپا تیم بزرگ و ریشه‌داری است. سایپا امکانات و زیرساخت‌های خوبی هم دارد. امیدوارم در سایپا هم همچون نفت موفق باشم و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

  •     صحبت‌های زیادی در خصوص پیوستن تو به استقلال و چند تیم دیگر مطرح بود. چطور شد به استقلال نرفتی؟

بله، من از استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم. خیلی از دوستانم گفتند به استقلال برو اما به‌شخصه پیوستن به استقلال را برای خودم زود دانستم، چون به‌نظرم برای پیوستن به تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس باید خیلی بیشتر رشد کنی و تجربه خیلی زیادی کسب کنی تا بعد از پیوستن به این تیم‌های پرطرفدار و بزرگ با مشکل مواجه نشوی.

  •     نتایج و جایگاه سایپا را در فصل آینده چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

من دیروز برای اولین‌بار در تمرینات حاضر شدم. سایپا تیم جوان و خوبی دارد. بازیکنان خوبی دارد که در جام‌جهانی جوانان بازی کرده‌اند و تجربه خوبی دارند. از سوی دیگر در نقل‌وانتقالات بر حسب نیاز بازیکن‌های خوبی جذب کرده و این روند حتما ادامه خواهد داشت. خیلی زود است جایگاه و نتایج را بخواهیم پیش‌بینی کنیم.

  •     آرش رضاوند و رضا اسدی همچون تو از نفت به سایپا پیوستند اما برای فسخ قرارداد با نفت مشکل دارند. تو چنین مشکلی نداری؟

من با نفت قرارداد دوساله داشتم و بازیکن آزاد محسوب می‌شدم. قراردادم با سایپا هیچ مشکلی ندارد. من دوسال برای نفت بازی کردم و در این دوسال 09درصد از این باشگاه طلب دارم. می‌خواهم از نفت تهران شکایت کنم و پیگیر مطالباتم شوم.

  •     نظرت در خصوص صعود تیم ملی به جام‌جهانی روسیه چیست؟ با حضور در سایپا به تیم ملی فکر می‌کنی؟

خیلی خوشحالم تیم ملی با اقتدار کامل به جام‌جهانی صعود کرد. بازی خوب و قدرتمند تیم ملی باعث افتخار است. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vbmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای بازیکن محبوب استقلالی ها با یک گل بهار شد