تاریخ انتشار: 1396/03/28 02:20
هفته سوم لیگ جهانی والیبال؛
کد خبر: 202813

کوبیاک: پیروزی برابر ایران برای لهستان بسیار مهم بود

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: نتیجه مسابقه با تیم ایران برای لهستان خیلی مهم بود، چون شانس صعودمان را افزایش می داد.

کوبیاک: پیروزی برابر ایران برای لهستان بسیار مهم بود

، میخال کوبیاک بعد از دیدار ایران و لهستان در نشست خبری گفت: لهستان مقابل ایران خیلی خوب بازی کرد. نتیجه این بازی برای لهستان بسیار مهم بود چون شانس ما را برای صعود به فینال بالا می برد. همین امر باعث شد تا هدف این باشد که می توانیم امتیاز بگیریم و موفق هم شدیم.

وی با ابراز تشکر از تماشاگران لهستانی حاضر در سالن مسابقه گفت: ممنون تک تک تماشاگرانی هستیم که به استادیوم آمدند و تیم لهستان را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. بازی برابر تماشاگران خودی را خیلی دوست دارم و بی شک بازیکنان عاشق تشویق های آنان هستند.

کوبیاک تصریح کرد: از همه آنان تشکر می کنم که آمدند و بازی لهستان و ایران را تماشا کردند و ملی پوشان لهستان را مورد حمایت خود قرار دادند. تشویق آنان کمک بزرگی به تیم کرد تا پیروز شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان درباره آخرین دیدار دور مقدماتی این تیم برابر آمریکا گفت: اگر بخواهیم به فینال راه یابیم، باید حتما بازی بعدی را ببریم. هدف تیم ملی والیبال لهستان در بازی با آمریکا پیروزی است که امیدوارم به آن دست یابیم. برای همین هدف تمرین کردیم و هدف ما راه یابی به فینال است. همه چیز در دستان خود ماست.

تیم ملی والیبال لهستان در مقابل ایران سه بر صفر به پیروزی رسید و روز یکشنبه در آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 به مصاف آمریکا می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4melqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونارسکی: شکست مقابل ایران برای ما مثل دوش آب سرد بود