تاریخ انتشار: 1395/05/21 09:40
کد خبر: 268525

زرینچه: جاه‌طلبان دنبال جانشین منصوریان هستند

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه برخی ها فکر می کنند با حضور چند روزه شان در استقلال صاحب اصلی باشگاه شدند، گفت: استقلال ملک شخصی کسی نیست و متعلق به مردم و عاشقان این تیم است
زرینچه: جاه‌طلبان دنبال جانشین منصوریان هستند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از مهر، جواد زرینچه، با انتقاد از افرادی که غیرکارشناسانه در خصوص استقلال نظر می دهند، اظهار کرد: آبی‌پوشان در ابتدای راه لیگ هستند و نباید با سه بازی یک فصل را پیشاپیش قضاوت کنیم و بگوییم که استقلال در لیگ شانزدهم موفق نخواهد بود.

وی تاکید کرد: استقلال به هماهنگی و زمان نیاز دارد تا بتواند به شرایط آرمانی رسیده و بازی های خوبی از خود نشان دهد.

مربی پیشین استقلال تصریح کرد: بیشتر تیم ها در ابتدای فصل به خاطر تغییر بازیکنان و فشار سنگین بدن سازی از هماهنگی لازم برخوردار نیستند و این یک امر طبیعی در فوتبال است و نمی توان به تیم ها بابت این مسئله ایراد گرفت.

زرینچه خاطرنشان کرد: البته این مسائل دلیل نمی شود که استقلال بازی خوبی از خود ارائه دهد، هر چند که ما دیدیم آبی پوشان بازی به بازی بهتر و روان تر بازی کردند و در دیدار مقابل نفت آبادان با اینکه شکست خوردند، اما بازی تماشایی و قابل قبولی را ارائه دادند که مورد پسند هواداران این تیم نیز قرار گرفت.

وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه برخی ها به دنبال یک جانشین خارجی برای منصوریان هستند، گفت: این اتفاقات، فقط در فوتبال ما رخ می دهد و بس. در هیچ کشور صاحب فوتبال شاهد نیستیم که از هفته سوم بازی ها برخی ها دنبال جانشین برای سرمربی باشند.

مربی پیشین استقلال تاکید کرد: برخی آقایان که به دنبال جاه طلبی و رسیدن به پست و مقام بالا هستند به فکر تعویض سرمربی افتاده اند و به دنبال این هستند تا بتوانند فرد مورد نظرشان را جانشین سرمربی فعلی کرده و از این نمد کلاهی هم نصیبشان شود.

زرینچه تاکید کرد: متاسفانه برخی ها خود را صاحب استقلال می دانند و تنها به دنبال منافع شخصی در این تیم می گردند و حتی در این راه آنقدر اصرار دارند که حاضرند سرمربی تیم را زیرپا له کنند تا به خواسته خودشان برسند.

مربی پیشین استقلال تعویض منصوریان را غیرحرفه‌ای دانست و ادامه داد: تعویض سرمربی آن هم هنوز به هفته چهارم نرسیده یک اشتباه محض است ولی نمی‌دانم چرا آقایانی که از فوتبال هیچ تخصصی ندارند، به دنبال انجام این کار هستند و مرتب صحبت از مربی خارجی می کنند؟

زرینچه در ادامه تصریح کرد: امیدوارم سرپرست جدید باشگاه که سال ها در فوتبال ایران حضور داشته و سرد و گرم فوتبال را چشیده است، اجازه ندهد این اتفاق بیفتد و از منصوریان حمایت کرده و مطمئن باشد که تیم به شرایط ایده آل باز خواهد گشت.

وی در خصوص دیدار پنجشنبه استقلال مقابل پیکان تهران از هفته چهارم لیگ گفت: منصوریان و بازیکنانش باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانند تا به تمامی حرف و حدیث هایی که در مورد آنها وجود دارد، پایان دهند.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: استقلال و پیکان بازی گذشته خود را با شکست به پایان رساندند و هر دو فقط برای پیروزی به میدان می آیند و فکر می کنم استقلال می تواند در مقابل پیکان اولین پیروزی خود را در لیگ شانزدهم کسب کند.

زرینچه در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال باید هوشیار شوند و اجازه ندهند عده ای حاشیه ساز و جاه طلب آنها را مقابل سرمربی قرار دهند و باید روز پنجشنبه تنها به تشویق تیم خود پرداخته تا بتوانند در کنار یکدیگر به اولین پیروزی در لیگ دست پیدا کرده و به ادامه راه امیدوار باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g5oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان، فیکس فیکس!