تاریخ انتشار: 1395/05/21 11:42
کد خبر: 268500

نظرمحمدی: فصل آینده به صعود فکر می کنیم نه این فصل!

علی نظرمحمدی گفت: با وجود سختی راه از تلاش دست برنمی داریم، سپید رود هم سپید رود است و برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود
نظرمحمدی: فصل آینده به صعود فکر می کنیم نه این فصل!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی با اشاره به اینکه لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ، به جدال لیگ برتری ها تبدیل شده است اظهار کرد: برخی تیم ها با تمکن مالی خوب بازیکنان لیگ برتری را جذب کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بازی در لیگ دسته اول بسیار سخت و حساس شده است، زیرا تیم هایی هم که سال ها در مسابقات لیگ برتر حضور داشتند به لیگ دسته اول سقوط کرده اند.

سرمربی سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه فجر شهید سپاسی، مس کرمان ، ملوان، استقلال اهواز و راه آهن از تیم های قدرتمند لیگ برتری سقوط کرده به لیگ دسته اول به شمار می روند که برای نجات از لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر تلاش می کنند افزود: در کنار آن ها سایر تیم ها با قدرت پا به مسابقات گذاشته اند و شاهد رقابت های تنگاتنگی خواهیم بود.

نظرمحمدی گفت:  ما هم با وجود سختی راه از تلاش دست برنمی داریم، سپید رود هم سپید رود است و برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما در این فصل تثبیت تیم در لیگ دسته اول است افزود: در سال های آینده به صعود به لیگ برتر هم فکر می کنیم./کاسپین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eg5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبرها پیش از دیدار فجر  سپاسی-سپیدرود
اختصاصی/