تاریخ انتشار: 1396/03/30 20:05
کد خبر: 202155

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس و ابهام های موجود!

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس و ابهام های موجود!

در روزهای گذشته دو ادعا از طرف محمد علی ترکاشوند مطرح شده که هر دو به فاصله چند ساعت تکذیب شد. ترکاشوند هم پاسخی به این تکذیبیه‌ها نداده و همین مساله باعث محکومیت نزد افکار عمومی شده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس روز گذشته درباره انتقال داریوش شجاعیان در مصاحبه با یک شبکه رادیویی ادعا کرده بود که پرسپولیس نمی‌توانست به شجاعیان و باشگاهش گسترش فولاد تبریز پیشنهاد میلیاردی بدهد. به همین دلیل او پیشنهاد سنگین استقلال را پذیرفت و راهی این تیم شد. اما ساعتی بعد هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد این ادعا را تکذیب کرد و گفت باشگاه پرسپولیس هم پیشنهادی نزدیک به پیشنهاد باشگاه استقلال داده بود. ترکاشوند پاسخی به این حرف‌ها نداد.

ترکاشوند همچنین دیروز در مصاحبه با رادیو خبر داد که قرار است سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس جلسه بگذارد تا شاید راه بازگشتش به این باشگاه هموار شود. او از قطعیت برگزاری جلسه با سروش خبر داده بود. اما عصر دیروز رفیعی در ویدئوی زنده‌ای که از اینستاگرامش پخش کرد گفت قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد و می‌خواهد در خارج از ایران بازی کند. او همچنین گفت دوست ندارد با پخش شایعاتی از این قبیل با احساسات هواداران پرسپولیس بازی شود.

تکذیب دو ادعای بزرگ ترکاشوند در یک روز با هیچ پاسخی از سوی او مواجه نشد. شاید هم او پاسخی به این تکذیب‌ها نداشته است. به هر حال تکرار این اتفاقات باعث می‌شود اعتمادها به حرف‌های معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس کم شود. با این وضعیت شاید بشود به کسانی که ادعای قرارداد 400 میلیونی شایان مصلح با پرسپولیس را باور نمی‌کنند هم حق داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doopj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفاف‌سازی مالی عدم انتقال شجاعیان به پرسپولیس