تاریخ انتشار: 1396/03/31 02:04
کد خبر: 202084

لیگ هفدهم؛ همه موجودی استقلال در دفاع چپ همین یک نفر!

14 بازیکن لیست بزرگسالان استقلال مشخص شده اند. نام‌ چندستاره لیست زیر 23 سال هم همینطور و در هر دو لیست، تنها یک مدافع چپ کلاسیک و نخصصی دیده می شود به نام میلاد زکی پور.
لیگ هفدهم؛ همه موجودی استقلال در دفاع چپ همین یک نفر!

استقلال لیگ شانزدهم تا روز بازی با صنعت نفت در دور برگشت، بارها از سمت چپ ضرر دید. بعد از نمایش خوب و استاندارد امید نورافکن در هفته اول، منصوریان تصمیم گرفت یک مدافع چپ دیگر برای تیمش پیدا کند. او میثم مجیدی و میلاد زکی پور را داشت ولی اصرار عجیبش برای بازی دادن به یعقوب کریمی، بارها استقلال را متضرر کرد. مجیدی از استقلال رفت و بالاخره زکی پور توسط منصوریان وارد ترکیب اصلی شد و بازیهای خوبی به نمایش گذاشت.

در این فصل اما دیگر حتی خبری از مجیدی هم نیست. نورافکن هم دیگر جزو هافبک های دفاعی به حساب می آید. با یعقوب کریمی هم هنوز تماسی برای تمدید قرارداد گرفته نشده است و همه اینها یعنی منصوریان می خواهد یک فصل را با زکی پور بگذراند؟ این مدافع جوان در فصل قبل هم ثابت کرد بارها در دقایق پایانی بازی، از نظر نیروی بدنی دچار افت می شود و البته پتانسیل بالایی در گرفتن اخطار دارد.

منصوریان البته برای سمت چپ خط دفاعش، تفکرات خاصی داشت و به همین دلیل از باشگاه خواست با شایان مصلح مذاکره کند. روند گفتگوها اما درست در دقیقه 90 به نتیجه منجر نشد و مصلح و استقلال به وصال نرسیدند.

منصوریان حالا دو راه پیش رو دارد: راه اول، جذب یک مدافع چپ است. با توجه به فقدان چنین بازیکنی، او حتی به یک مدافع چپ زیر 23 سال لیگ یکی هم راضی شده است. راه دوم هم نگه داشتن یعقوب کریمی خواهد بود. یک راه سوم هم هست که بعید است توسط منصوریان مورداستفاده قرار بگیرد: بردن نورافکن به سمت چپ خط دفاع. او سابقه بازی در این سمت زمین را دارد و با توجه به ترافیک هافبک دفاعی، در مواقع لزوم به این قسمت زمین برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldder

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چپ تحمیلی استقلال در لیگ هفدهم

شوک کی روش به شماره 9 استقلال
منصوریان بازنده اصلی داستان ملی پوش شدن کاوه