تاریخ انتشار: 1395/05/21 17:10
کد خبر: 268406

انریکه: مشکل دروازه‌ را به‌ روش خودم حل می‌کنم

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان دیدار تیمش مقابل سامپدوریا در جام خوان گامپر، نسبت به معضل انتخاب دروازه بان ثابت برای لالیگا واکنش نشان داد.
انریکه: مشکل دروازه‌ را به‌ روش خودم حل می‌کنم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / در دو سال اخیر، کلودیو براوو دروازه بان ثابت بارسلونا در لالیگا بوده و تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، سنگربان آبی اناری ها بوده است. لوئیس انریکه بدین طریق کاری کرده است تا به هر دو دروازه بان ارزشمندش بازی برسد هرچند که این مساله باب میل هیچکدام آنها نیست. تراشتگن دوست دارد در لالیگا هم به میدان برود و براوو نیز مشتاق است تا تجربه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

هر دو دروازه بان در مورد همین مساله دو هفته پیش با مدیران بارسا جلسه ای برگزار کردند. تراشتگن پیشنهاد خوبی نیز از سیتی دریافت کرده و تهدید کرده است که در صورت نیمکت نشینی در لالیگا ترجیح می دهد بارسلونا را ترک کند.

انریکه در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" این بحث هرگز تمام نمی شود و فکر کردن بدان احمقانه است. هر مربی این مساله را به سبک خودش مدیریت می کند و من هم مشکل دروازه را به سیاق خودم حل خواهم کرد. شاید شیوه انتخابی من را چندان در تیم هایی در سطح بارسلونا شاهد نباشیم اما من مثل سابق این مشکل را حل می کنم. این وظیفه یک مربی است و من برای همین اینجا هستم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boqlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا بدون دروازه بان در سوپر‌کاپ!