تاریخ انتشار: 1396/04/02 20:01
کد خبر: 201379

ترکیب جذاب شاگردان کلوب در فصل آینده اروپا

ترکیب جذاب شاگردان کلوب در فصل آینده اروپا

 بالاخره روز پنج‌شنبه انتقال ستاره 25 ساله از رم به لیورپول قطعی و رسما اعلام شد و انتظار می‌رود رقم آن 39 میلیون پوند بوده باشد. خرید بسیار خوبی برای قرمزها بود. نگاهی خواهیم داشت به پست‌هایی که او می‌تواند در لیورپول داشته باشد.

مهاجم راست

در حالی که مانه در اولین فصل حضورش در لیورپول توانست بهترین بازیکن فصل شود، او می‌تواند به سمت چپ برود. ملی‌پوش سنگالی در آن پست عالی کار می‌کند و این را در ردبولز سالزبرگ ثابت کرده است. در واقع عملکرد او در آن پست بود که نر کلوپ را جلب کرد و او سعی می‌کرد این بازیکن را حتی برای دورتموند هم بخرد. اما صلاح بازیکنی چپ پا است و طبیعی است که در سمت راست بازی کند و مانه در سمت دیگر فیرمینیو باشد.

مهاجم چپ

همان‌طور که قبلا گفته شد با آمدن بازیکن مصری مشکلات خط حمله لیورپول می‌تواند تا حدودی حل شود. آمدنش باعث می‌شود لیورپول بازی روان‎تری ارائه دهد و خط حمله‌اش غیر قابل پیش‌بینی باشند.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۳_۱۹-۴۸-۵۲

 

مرکز زمین

در رم صلاح به عنوان مهاجم مرکزی و در پست پشت مهاجم بازی کرده است. به طرز شگفت‌انگیزی هم در این پست‌ها موفق کار کرده است. دوباره او بازیکنانی را در اطرافش دارند که به خوبی می‌توانند او را تغذیه کنند و به او کمک کنند تا کلوپ را به هدفش برساند.

در نهایت لیورپول بازیکنی را به خدمت گرفته که جدا از توان خوب در گلزنی و پاس گل دادن که آن را در سری آ ثابت کرده، به این تیم کمک می‌کند تا انتقال توپ بین خطوط را سریع‌تر انجام دهند و سلطه‌ای که در بازی‌ها به دنبالش بودند را به دست آورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doloq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صلاح گرانترین بازیکن آفریقایی تاریخ شد