تاریخ انتشار: 1395/05/21 17:28
کد خبر: 268401

هنوز نتوانسته ام گل راموس را هضم کنم

مونچی، مدیر ورزشی نامدار سویا هنوز باور ندارد که تیمش، سوپرکاپ اروپا را در واپسین دقایق بازی از دست داده است.
هنوز نتوانسته ام گل راموس را هضم کنم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / سویا و رئال مادرید، سه شنبه شب در تروندهایم نروژ به مصاف هم رفتند تا فاتح سوپرکاپ اروپا مشخص شود. رئال به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ، از شانس بیشتری نسبت به سویا(قهرمان لیگ اروپا) برخوردار بود اما بر خلاف انتظارات، این سویا بود که تا دقیقه 93 با نتیجه 2-1 از کهکشانی ها پیش بود تا اینکه راموس با گل خود بازی را به تساوی کشاند و در نهایت رئال با گل دقیقه 119 کارواخال، برنده بازی شد.

مونچی در همین زمینه به آ.اس گفت:" یکی از بدترین اتفاقات سالیان اخیر برای من و باشگاه سویا رقم خورد. ضربه واقعا سختی بود. هنوز باور ندارم که بازی را باخته ایم. باور ندارم که راموس در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشاند. هنوز به لحظه به ثمر رسیدن گل راموس فکر می کنم و نمی توانم این اتفاق تلخ را هضم کنم.

در هر صورت ما هم در چند سال اخیر، در ثانیه های پایانی نتیجه را عوض کرده ایم. گل ام بیا به والنسیا یا گلی که پالوپ(دروازه بان سویا) روی یک ضربه کرنر به ثمر رساند. پس حالا وقتی این اتفاق به ضرر ما رقم می خورد را نیز باید بپذیریم.

سویا نشانه های مثبتی از خود ارائه داد و بازیکنان به ایده های مربی وفادار بودند. تازه واردها نیز امیدوارکننده نشان دادند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g9p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب رسمی رئال مادرید و سویا در سوپر کاپ

برای شکست رئال هر کاری خواهیم کرد
بال چپ سویا در مصاحبه با خبرنگاران