تاریخ انتشار: 1396/04/04 23:36
کد خبر: 200853

مهاجمی که با تعصبش، نه به پرسپولیس رسید و نه به محبوبش استقلال!

مهاجمی که با تعصبش، نه به پرسپولیس رسید و نه به محبوبش استقلال!

یک سال قبل و زمانی که پرسپولیس در خرید کاوه رضایی و مهرداد محمدی به عنوان جانشین طارمی ناکام مانده بود، برانکو دست روی ارسلان مطهری گذاشت.               

ستاره 23 ساله‌ای که می‌توانست یک شبه، از مهاجم چرخشی نفت به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد و مسیرش برای تیم ملی هم هموار شود. جواب مطهری به پیشنهاد پرسپولیس، یک «نه» عجیب بود. همانقدر عجیب، که مهرداد محمدی پیشنهاد استقلال را رد کرده بود.

مطهری بخاطر علاقه به استقلال، پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد تا به تیم محبوبش برود. با این وجود منصوریان با تصمیمی عجیب، ترجیح داد علی قربانی را به جای او از نفت تهران بخرد و مطهری، در تیم دایی بازی کند. مطهری با گل هفته اول به استقلال، تا حدی انتقامش را از منصوریان گرفت اما تا پایان فصل، فقط 3 گل دیگر زد و حالا که قراردادش با نفت تمام شده، بدون تیم مانده است.
بدون تیم ماندن مطهری، پاداشی غیرمنصفانه برای تعصبی است که روی آن باقی ماند و حاضر نشد پیراهن تیم رقیب استقلال را بپوشد. حالا بیشتر نفتی‌های سابق، تیم جدیدشان را انتخاب کردند و فقط ارسلان باید منتظر روزهای آینده بنشیند. با نقل و انتقالاتی که بر خلاف فصل قبل، او در کانون توجهاتش قرار ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aor5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به یاد طعنه پارسال منصوریان به پرسپولیسی‌ها/ یادت می‌آید؟