تاریخ انتشار: 1396/04/07 06:30
کد خبر: 200332

چی فکر می کرد و چی شد؛ یک سال بی ثمر برای بازیکن استقلال!

چی فکر می کرد و چی شد؛ یک سال بی ثمر برای بازیکن استقلال!

 مجتبی حقدوست یکی از چند بازیکن نفت تهران بود که ابتدای فصل به خواست منصوریان به استقلال پیوست. او به واسطه گلی که در لیگ پانزدهم به پرسپولیس زد اسم و رسمی به هم زد و هواداران استقلال هم از جذب او استقبال کردند.

اما این بازیکن به صورت قرضی به استقلال آمده بود و در پایان فصل باید به نفت بازمی‌گشت. اتفاقی که امروز افتاده و نفتی‌ها که تعداد زیادی از بازیکنان‌شان را از دست داده‌اند به شدت روی بازگشت حقدوست حساب کرده‌اند و به ماندنش در استقلال راضی نخواهند شد.

شاید اگر حقدوست چنین وضعیتی را پیش‌بینی می‌‎کرد هرگز به انتقال قرضی به استقلال راضی نمی‌شد. او اگر فصل گذشته در نفت می‌ماند، می‌توانست مثل سایر بازیکنان این تیم قراردادش را یک طرفه فسخ کند و راهی تیم دیگری شود اما حالا چاره‌ای ندارد و باید برای فصل بعد به نفت برگردد. حقدوست در استقلال هم آنگونه که پیش‌بینی می‌شد موفق نبود و نمایش او در طول فصل، منصوریان را متقاعد نکرد تا یک جای خالی را در فهرست فصل آینده تیمش به او اختصاص دهد. بی‌شک او بازنده بزرگ انتقال قرضی به استقلال بود . حالا حقدوست نه تنها جایی در این تیم ندارد بلکه باید به تیمی برگردد که هنوز مشخص نیست برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5eza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری سوپرجام در هاله ای از ابهام/ رقیب پرسپولیس کجاست!

سایپا هم مثل پرسپولیس و استقلال مورد توجه قرار گرفت
شبکه مثلا ملی تبدیل به شبکه اختصاصی سایپا شد!