تاریخ انتشار: 1396/04/07 16:01
کد خبر: 200186

مدافع سپاهان آمد تا کریمی به نیمکت استقلال بچسبد!

آرمین سهرابیان

به گزارش فرتاک ورزشی؛ استقلال پس از ناکامی در جذب شایان مصلح دیگر به دنبال جذب مدافع چپ نرفت. با این اتفاق میلاد زکی‌پور به عنوان دفاع چپ اصلی و ثابت این تیم جایگاه خود را حفظ کرد.

چند روز بعد یعقوب کریمی هم برای یک سال دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا این طور به نظر برسد که تنها رقیب زکی‌پور در فصل بعد او خواهد بود. اما جذب آرمین سهرابیان که امروز اتفاق افتاد باز هم کار را برای یعقوب سخت خواهد کرد. حالا استقلال 3 گزینه برای دفاع چپ دارد که رقابتی جانانه را برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم در دفاع چپ رقم خواهد زد.

سهرابیان که سهمیه زیر 23 سال استقلال محسوب می‌شود فصل گذشته مدافع چپ ثابت سپاهان و عبداله ویسی بود. اما در میانه‌های فصل جای خود را به احسان حاج‌صفی که تغییر پست داده بود داد و تا پایان فصل نیمکت‌نشین شد. حضور او در استقلال تلنگر دیگری برای یعقوب کریمی است و نشان می‌دهد که منصوریان احتمالا باز هم روی این بازیکن زیاد حساب نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngbnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال/پرسپولیس در آستانه میلیاردر شدن/چشمک اروپایی ها به رضاییان/ستاره جنجالی استقلال شاگرد دایی می شود