تاریخ انتشار: 1396/04/07 16:10
کد خبر: 200183

ازجایگاه پسر برانکو تا حضور یک وکیل با اخلاق کنار تیم پرفسور/جنگ پدیده لیگ برای فیکس شدن

پرسپولیس ۹۶ نکات جالبی دارد که به آن میپردازیم.
ازجایگاه پسر برانکو تا حضور یک وکیل با اخلاق کنار تیم پرفسور/جنگ پدیده لیگ برای فیکس شدن

در این مطلب قصد داریم در ادامه تحلیل پستهای پرسپولیس به بررسی وینگرهای سرخپوشان تهرانی بپردازیم.

 

وحید امیری؛ پرتلاش وبا اخلاق و تاثیر گذار

در فصل ۹۵ وحید امیری در پستهای وینگر چپ و مهاجم نوک و سایه به بازی گرفته شد و در فصل پیش رو احتمال اینکه وحید بیشتر در پست تخصصی خود به کار گرفته شود بیشتر است.

وینگر مورد علاقه کی روش که در فصل گذشته با زدن گلهای حساس و تلاش و دوندگی زیاد و ارسال پاسهای کلیدی نقش غیر قابل انکار در قهرمانی پرسپولیس داشت.

برانکو در پروژه آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته حساب زیادی روی هافبک تحصیل کرده(دانشجوی وکالت)و با اخلاق خود باز کرده است.

 

فرشاد احمد زاده؛ پسر برانکو و تاثیر گذاری که کم دیده میشود/شماره ۱۰ که فقط با سر گل میزند

فرشاد احمد زاده هافبک چپ پای ارومیه ای پرسپولیس که فصل گذشته در سه پست مدافع چپ وینگر راست و چپ به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت او هم مانند امیری احتمال اینکه در پست اصلی خود به میدان برود بیشتر از فصل گذشته است.

فرشاد در دو فصل گذشته عملکرد تاثیر گذاری در تیم برانکو داشته است و به غیر از کمک به طرح ریزی حملات پرسپولیس در دفاع از جلو و پرسینگ هم عملکرد خوبی داشته است

پسر برانکو در کنار کامیابی نیا بیشترین آمار دوندگی را به خود اختصاص دادند.

فرشاد با حفظ آمادگی فصل گذشته  و استفاده از تکنیک خوب خود میتواند مهره ای تاثیر گذار برای فتح رویای قهرمانی آسیا داشته باشد.

 

سیامک نعمتی؛پدیده فصل گذشته/تلاش برای فیکس شدن در تیم برانکو

سیامک نعمتی هافبک فصل گذشته پیکان که با ۲۳ سال سن به عنوان بازیکن بزرگسال و به عنوان یکی از پدیده های لیگ به پرسپولیس پیوست.

نعمتی در فصل گذشته ۹ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل برای مهاجمان شاگردان جلالی ساخت.

نعمتی که به گفته هم تیمی های سابقش در گذشته هم پرسپولیسی بوده با هدف اینکه در تیم برانکو بتواند فیکس شود و مهره تاثیر گذاری باشد به جمع شاگردان پرفسور ملحق شد.

نعمتی در پستهای وینگر چپ و راست و و هافبک نفوذی و مهاجم نفوذی و حتی مدافع چپ قابلیت بازی دارد و میتواند برای فصل آینده نقش کلیدی داشته باشد و در صورت لغزش و نبود هافبکهای اصلی جایگاه خود را تثبیت کند.

 

احسان الوان زاده؛ آینده دار و تکنیکی

بازیکن ۲۴ ساله پرسپولیس که در فصل گذشته اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه کرد و نسبت به دقایق حضور خود در زمین نمره قابل قبولی میگیرد و این موضوع برانکو را مجاب کرد تا این بازیکن را در لیست انتظار قرار دهد و احتمالا در فصل آینده هم ماندنی خواهد بود.

الوان زاده در فصل گذشته چشمه هایی از یک هافبک تکنیکی را به نمایش گذاشت.

در پست وینگر؛محسن مسلمان،علی علیپور و حتی صادق محرمی هم قابلیت بازی دارند که برانکو میتواند در صورت لزوم از آنها استفاده کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kb85d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فعل و انفعالات جذاب برانکو برای فصل ۹۶/پرسپولیس جاه طلب تر از فصل قبل
برانکو جسورانه ترکیب فصل بعد را مشخص کرد