تاریخ انتشار: 1395/05/22 09:48
اختصاصی/
کد خبر: 268282

پیش بازی خیبر خرم آباد-پارس جنوبی جم/ جدال پرشورها و پر حاشیه ها

دو تیم خیبر خرم آباد و پارس جنوبی جم در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی خیبر خرم آباد-پارس جنوبی جم/ جدال پرشورها و پر حاشیه ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های خیبر خرم آباد و پارس جم جنوبی در حالی در هفته دوم لیگ دسته اول برگزار می شود که خیبر در دیدار اول با کسب یک تساوی در مقابل فولاد یزد  دارای یک امتیاز و پارس جنوبی حم با یک پیروزی شیرین در مقابل مس رفسنجان، با خیالی آسوده و آرامش بیشتری به باز یدوم آمده است.

خیبر خرم آباد با تمامی انگیزه هایی که دارند از یک موضوع که شاید همواره دغدغه آنها بوده است رنج می برند و آنهم نبود منابع مالی است و این مشکل بخش اعظمی از فکر کادر فنی و بازیکنان را بخود معطوف می کند و نمی توانند با آرامش خاطر به بازی ها ادامه دهند.

خیبر در حالی در هفته دوم به مصاف پارس جنوبی می رود که علی نیکبخت را به طور رسمی بر روی نیمکت خود می بیند که جدایی مهره های اصلی خیبری ها را شاید بتوان از نکات جالب توجه این تیم دانست، به نحوی با دستان خالی در این دیدار بازی خواهند کرد.

در آن سوی میدان پارس جنوبی جم قرار داردف تیمی با امکانات مالی مناسب اما دارای حاشیه های فراوان که از قبل از مسابقات با آن همراه بود و در بازی مقابل مس رفسنجان حاشیه هایش به اوج رسید و گل صحیح پیرهادی، بازیکن رفسنجان که توسط کمک داور مسابقه به اشتباه آفساید اعلام شده بود، از حاشیه های هفته ی اول این تیم محسوب می شد. جمی ها تمرینات منظم خود را پیگیری کرده اند و آماده ی کسب دومین سه امتیاز خود مقابل خیبر ناآماده هستند.

دو تیم خیبر خرم آباد و پارس جنوبی جم اولین تقابل رودروی خود را در هفته ی دوم آغاز خواهند کرد و تاکنون این دو تیم هیچ گاه در مسابقه ی رسمی به مصاف یکدیگر نرفته بودند.

در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، خیبر خرم آباد با تفاضل گل 1+ و یک امتیاز، در جایگاه دهم قرار دارد و پارس جنوبی نیز با تفاضل گل 1+ و با سه امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پارس جنوبی جم: محمد علی رمضانی – محمود خمیس – حسین پورامینی – علی امیری – میثم تیموری – محمد حسین کار آزما – مهدی حنیفی – اصغر نصیری – مجتبی لطفی – کیوان وحدانی – علی دشتی

خیبر: محمد صادق نادرپور - فرزاد بهاری - محسن طرهانی - میثم جهانگیری - امیر منصوریان - فرشاد امامی - مسعود ستاری - یاسر درویشی - مصطفی علیخانی - حسین بهاروند - شهاب دارایی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی جواد محمدی – احسان تیموری – کاوه بهمنی و مرتضی عابدینی می باشد و ناظر این دیدار نیز سعادت باغبان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:45 در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9jkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست رفسنجانی ها در جم/ پرحاشیه ها با پیروزی آغاز کردند
اختصاصی/