تاریخ انتشار: 1395/05/22 10:47
اختصاصی/
کد خبر: 268273

پیش بازی ملوان-راه آهن/ مهدی پاشازاده یک قدم تا درب خروجی باشگاه

دو تیم ملوان بندرانزلی و راه آهن تهران در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی ملوان-راه آهن/ مهدی پاشازاده یک قدم تا درب خروجی باشگاه

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ملوانان که در هفته ی اول و در یک دیداری برتر مقابل آلومینیوم اراک به برتری دست یافتند، در حالی به مصاف راه آهن می روند که تمرینات این تیم به صورت منظمی پیگیری شد و بازیکنان این تیم که چند روزی است زمان بدنسازی شان تمام شده است، با تمام قدرت مقابل راه آهن بازی خواهند کرد.

راه آهنی ها اما شرایط مناسبی را برای این دیدار ندراند. پس از باخت 2-0 آنها مقابل گل گهر، تیم به کلی در وضعیت بدی قرار دارد و شاید مساوی راه آهنی ها مقابل ملوان آماده، بهترین نتیجه برای این تیم باشد.

نکات قابل توجه

*در تمام بازی‌های برگزارشده بین این دو تیم تنها دو بازیکن اخراج شدند و نکته شنیدنی دراین‌باره این است که هر دو اخراج در یک‌فصل صورت گرفت، بازی رفت لیگ هفتم، امیر اظهری از راه‌آهن و بازی برگشت همان فصل، رضا نیک نظر از ملوان، تنها بازیکنانی هستند که از مجموع بازی‌های این دو تیم از زمین اخراج شدند.

*ملوانان چهار بازیکن اصلی خود را در این دیدار در ترکیب ندارند.محمد آبشک، احمد آهی، علی نوری و عزیز معبودی چهار مصدوم ملوانان هستند.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، فجرسپاسی با تفاضل گل (0) و با یک امتیاز، در جایگاه نهم قرار دارد و سپیدرود نیز با تفاضل گل 1+ و با سه امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

*دو تیم تاکنون 5 بار با یکدیگر به‌تساوی رسیده‌اند و هر پنج تساوی این دو تیم با نتیجه صفر بر صفر بوده است.

*بهترین پیروزی در بازی‌های این دو تیم از آن ملوانان بوده است، آن‌ها در بازی برگشت لیگ چهاردهم با گل‌های پژمان نوری، فرزاد حاتمی و رضا اعتمادی توانستند با نتیجه سه بر صفر حریف خود را با شکست روبرو کنند.

*از میان بازیکنانی که در هر دو تیم بازی کرده‌اند تنها محمد غلامی توانسته گلزنی کند.

*دو تیم تاکنون 21 بار با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند که در این میان ملوانی‌ها 9 بار و راه آهنی‌ها نیز 7 بار پیروز میدان بودند و در 5 دیدار، دو تیم با تساوی زمین‌بازی را ترک کردند. 

ترکیب احتمالی دو تیم

ملوان: نیما میرزا زاد - فرزاد جعفرى - مهدى رستمى - حامد نورمحمدى - مهیار زحمتکش - شهاب کرمى - سعید یوسف زاده - شاهین ثاقبى - پوریا غلامى - محمد بختیارى و یاسر وکیلى

راه آهن: وحید عزیزی - هادی شکوری - علی اکبر فرهنگ - میلاد ابطحی - سجاد جوادی- کیانوش میرزایی - جواد مولایی - محمد شاه محمدی - مهران موسوی - اویس کردجهان و حمید طاهری فرد

کوبل داوری این دیدار برعهده ی شاهین حاج بابایی – حسین سلیمانی – رضا نجفی و سعاد وفاپیشه می باشد و ناظر این دیدار نیز فریدون اصفهانیان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g9me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/دیداری حساس در گرمای جنوب