تاریخ انتشار: 1395/05/22 11:04
اختصاصی/
کد خبر: 268269

پیش بازی فجرسپاسی-سپیدرود رشت/ جدال سربازهای کم انگیزه و سپیدرود اوج گرفته

دو تیم فجرسپاسی شیراز و سپیدرود رشت در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی فجرسپاسی-سپیدرود رشت/ جدال سربازهای کم انگیزه و سپیدرود اوج گرفته

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فجری ها که یادی از گذشته کردند و در حال نقل و انتقالات هستند، بازیکنان خوبی را در چند روز گذشته به تیم خود اضافه کرده اند و آماده ی رویارویی با سپیدرودی هستند که بازی قبل را با پیروزی پشت سر گذاشته است. شیرازی ها علی رغم بهتر بودن در هفته ی گذشته مقابل مس کرمان، با بدشانسی سه امتیاز بازی را از دست دادند و اگر می خواهند مقابل سپیدرود موفق شوند، باید کمی هوشیارتر از گذشته حاضر شوند.

سپیدرود رشت که با جذب بازیکنان مسن و بالای سی سال، قصد صعود به لیگ برتر ندارد و به نظر می رسد هدف اصلی اش در این فصل، بقای باقدرت در لیگ یک باشد. سپیدرودی ها هفته قبل بادران مدعی را شکست دادند و در این بازی با روحیه ای مضاعف به میدان خواهند رفت.

دو تیم فجرسپاسی و سپیدرود رشت اولین تقابل رودروی خود را در هفته ی دوم آغاز خواهند کرد و تاکنون این دو تیم هیچ گاه در مسابقه ی رسمی به مصاف یکدیگر نرفته بودند.

سپیدرودی ها بدون مصدوم و محروم در این دیدار به میدان خواهند رفت، اما در آن سوی میدان ایمان باصفا بازیکن فجرسپاسی به دلیل اخراج در بازی قبلی در این دیدار حاضر نخواهد شد.

در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، فجرسپاسی با تفاضل گل (0) و با یک امتیاز، در جایگاه نهم قرار دارد و سپیدرود نیز با تفاضل گل 1+ و با سه امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی دو تیم

فجر: صالح خلیل آزاد‌ - سید محمد حسینی - رضا مرادی - ایمان سلیمی - علی مصلی - امین فیاض بخش - احسان جودکی - امین مشایخ‌ - علی فتحیان - سعید زارع و میلاد صارمی

سپیدرود: سید محمد حسینی - سید هادی موسوی - هادی تامینی - رضا الماسخانه - شایان مصلح - میثم فردوسی - احسان عبدی - حسین کعبی - پویا نزهتی - محمد رستمی و سهیل حق شناس

کوبل داوری این دیدار برعهده ی حسین ترابیان – علی الفتی – علی احمدی و علی ابراهیمی می باشد و ناظر این دیدار نیز خداداد افشاریان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:45 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrpwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان- مس/ بوشهر بدنبال جبران، کرمان در پی تثبیت
اختصاصی/