تاریخ انتشار: 1395/05/22 11:23
کد خبر: 268265

کامیابی‌نیا: خوشحالم هواداران از ما راضی‌اند/ همه باید به تیم ملی کمک کنند

هافبک ملی پوش پرسپولیس می‌گوید موفقیت تیم ملی در گرو کمک همه مسئولان است
کامیابی‌نیا: خوشحالم هواداران از ما راضی‌اند/ همه باید به تیم ملی کمک کنند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،درباره پیروزی پرسپولیس برابر صبای قم و صدرنشینی این تیم در آستانه تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: بازی سنگین و سختی را با صبای قم داشتیم و خدا را شکر که مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم. وضعیت تیم ما فعلا مطلوب است اما انجام بازی‌ها در بازه زمانی چهار روزه بسیار سخت است.

او درباره حضور هواداران پرسپولیس در دیدار با صبا خاطرنشان کرد: آنها همیشه همراه ما بوده‌اند و امروز نیز ما را تنها نگذاشتند. خوشحالم که آنها از عملکرد پرسپولیس رضایت دارند و سعی می کنیم از گذشته بهتر شویم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره بازگشت طارمی به ترکیب وگلزنی او و همچنین از دست دادن چندین فرصت گلزنی گفت: طارمی مدتی همراه ما نبود و نیازمند زمان است تا با بازیکنان هماهنگ شود. این تعطیلات به ما کمک می کند که مشکلات مان را برطرف کنیم.

کامیابی‌ نیا درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتبال و برگزاری اردوی این تیم در ایتالیا تاکید کرد: تیم ملی فوتبال بازی‌های سختی را پیش رو دارد و باید همه برنامه‌ریزی‌ها به طور کامل انجام شود. از همه مسئولان خواهش می کنم که به این تیم کمک کنند.

او اضافه کرد: فدراسیون فوتبال و همه کسانی که می توانند به این تیم کمک کنند از هیچ کمکی دریغ نکنند. موفقیت تیم ملی باعث غرور مردم می‌شود و این نیازمند کمک همه است. امیدوارم از این اردو به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و در دیدار با چین و قطر سربلند باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkpjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استیلی:برانکو رضاییان را نخواست، طاهری هم قراردادش را پاره کرد