تاریخ انتشار: 1395/05/22 11:33
کد خبر: 268263

اختصاصی/ پیش بازی نساجی-نفت مسجدسلیمان/ جدالی زیبا و نفس گیر

دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
اختصاصی/  پیش بازی نساجی-نفت مسجدسلیمان/ جدالی زیبا و نفس گیر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار به طور رسمی از نساجی رونمایی خواهد شد و بازیکنان نساجی در برابر دیدگان تماشاگران پرشور خود مسلما باید به فکر سه امتیاز سخت این بازی باشند.

اما آن سوی میدان، نفت مسجدسلیمانی قرار دارد که هفته ی گذشته 3-0 ایرانجوان را شکست داده و قاطع ترین برد هفته را از آن خود کرد. مسجدسلیمانی ها همچنین آماده ترین تیم لیگ یکی نیز محسوب می شوند و یک امتیاز هم شاید در جهنم قائمشهر، امتیاز خوبی برای این تیم باشد.

نکات قابل توجه

*دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان جز پرهوادارترین تیم های خطه خودشان به حساب می آیند و رابطه خوبی بین هواداران دو تیم در شبکه های مجازی وجود دارد.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، نفت مسجدسلیمان با تفاضل گل (3+) و با سه امتیاز، در جایگاه اول قرار دارد و نساجی نیز با تفاضل گل (2-) و با صفر امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفته است.

*حضور وحید مهدی خانی در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. وی اجازه ی حضور در تمرینات نساجی را پیدا نکرده است.

*دو تیم تا به حال 5 بار مقابل هم قرار گرفتند که سه برد سهم نساجی و یک برد سهم نفت مسجد سلیمان بوده. یک دیدار دو تیم نیز به تساوی 0-0 انجامید. بهترین پیروزی نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه 4-1 و در استادیوم شهدا ساری بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

نساجی: محمدعلی نعمتی - کاظم حیاط منش - میلاد احمدی - علی غلامعلی تبار - حمید نعمتی - هانی اسماعیلی - میثم کریمی - عباس یحیی بیگی - امین شجاعیان - محمد قاسم نژاد و محمد عباس زاده

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی - مجتبی بیژن - رضا یزدان دوست - میلاد خدایی - محمد خان احمدی - ستار دراجی - امین جهان کهن - رضا جباری - محمد معاوی - حسین رسولی و فرزاد محمدی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی وحید صالحی – رحیم حاجیلو – محمدعلی پورمتقی و انور دورانی می باشد و ناظر این دیدار نیز حسن کامرانی فر است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogmev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر ایرانجوان توسط مسجدسلیمانی ها/ اولین تغییر کادر فنی صورت می گیرد!
اختصاصی/