تاریخ انتشار: 1396/04/10 15:51
حضورم در نفت قطعی است
کد خبر: 199416

صادقیان: هیج صحبتی درباره پول نکردم

پیام صادقیان هافبک فصل گذشته ماشین‌سازی اعلام کرد که حضورش در نفت تهران قطعی است.
صادقیان: هیج صحبتی درباره پول نکردم

صادقیان  با اشاره به مذاکراتی که با باشگاه نفت انجام داد می‌گوید: من با شخص علی آقا (کریمی) صحبت کردم و در حرف‌هایی که میان ما رد و بدل شد، اصلا مسائل مالی جایی نداشت.در واقع من هیچ صحبتی در مورد پول انجام ندادم و صحبت هایم با کریمی دوستانه و بیشتر در مورد فوتبال بود. من فقط از علی آقا پرسیدم که چه زمانی تمرین برگزار می‌شود که ظاهرا قرار است عصر امروز اولین جلسه تمرینی نفت انجام شود و من هم در تمرینات حاضر خواهم شد.

 

صادقیان در مورد اینکه چرا با نفت تهران بحث مالی نکرد گفت: من با خودم قرار گذاشته بودم که اگر پرسپولیس مرا بخواهد قرارداد سفید امضا کنم، اما خب مرا نخواستند. وقتی علی آقا با من صحبت کرد، به او گفتم که به خاطر شما سفید امضا می‌کنم.به هر حال من با اسوطره پرسپولیس صحبت می کردم و نمی‌خواستم حرف پول بزنم. وقتی پرسپولیس پیشنهادی نداد تصمیم گرفتم که این کار را برای یک اسطوره پرسپولیس انجام دهم.

 

صادقیان از حضور قطعی خود در نفت تهران خبر می‌دهد: حضور من در نفت قطعی است و فصل بعد با پیراهن این تیم در لیگ بازی خواهم کرد.من هنوز قراردادی امضا نکردم ولی به آقای کریمی اوکی دادم و حرفم سند است. امیدوارم که در فصل جدید بهترین عملکرد را در نفت داشته باشم، هر چند که فصل گذشته هم در ماشین‌سازی عملکرد خیلی خوبی داشتم اما بازی‌هایم به چشم نیامد و تیم هم سقوط کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkm8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لو رفت؛ کریمی بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهد