تاریخ انتشار: 1396/04/12 18:31
کد خبر: 198838

آقای گل در آستانه خداحافظی با پرسپولیس

مهاجم ملی پوش پرسپولیس با وجود ادعای سران باشگاه پیرامون ماندن در این تیم تنها یک گام با جدایی از سرخپوشان فاصله دارد.
آقای گل در آستانه خداحافظی با پرسپولیس

 مهدی طارمی آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر به عنوان جدی ترین گزینه برای پیوستن به لژیونرهای اروپایی ایران مطرح شد تا هر روز اخبار ضد و نقیضی پیرامون سرنوشت این بازیکن و تیم آینده او نقل محافل شود. بازیکنی که با درخشش هم زمان در رقابت های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نشان داد از چه استعداد و پتانسیلی بهره می برد.

در شرایطی که مذاکرات مفصل باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای رسیدن به جمع بندی برای ادامه یا قطع همکاری به سرانجامی نرسید به یکباره امروز مسئولان باشگاه مدعی شدند طارمی قطعا فصل آینده نیز سرخپوش باقی خواهد ماند تا همین خبر بیشتر به گمانه زنی ها دامن بزند چون نزدیکان به آقای گل ملی پوش پرسپولیس متفق القول از جدایی این بازیکن صحبت می کنند.

طارمی که در نشست های خود با باشگاه بر سر مبلغ درخواستی برای صدور رضایتنامه بحث های زیادی مطرح کرده بود این بار اما با ممانعت از تحویل گذرنامه خود به پرسپولیسی ها برای ارائه به سفارت آلمان ماجرای جدایی خود را وارد فاز جدیدی کرد تا جایی که شنیده شد اقای گل لیگ به همراه یکی از دوستان نزدیک خود پنجشنبه هفته جاری ایران را را ترک و برای امضای قرارداد با باشگاه جدید راهی کشوری اروپایی خواهد شد.

این خبر که به گوش سران باشگاه نیز رسید با واکنش ها و پیگیری های آنها توام شد اما طارمی بدون این که بخواهد از تصمیمات و برنامه های آینده خود صحبت کند تنها مدعی شد ظرف امروز و فردا با حضور در ساختمان باشگاه برای دریافت رضایتنامه نظر مثبت مدیران پرسپولیس را با پرداخت رقمی مناسب جلب خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngwqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت طارمی در پرسپولیس مشخص شد/24 ساعت تا تعیین تکلیف آقای گل

جدایی آقای گل قطعی است
مهدی رفتن را بر ماندن ترجیح داد