تاریخ انتشار: 1395/05/23 10:24
کد خبر: 268108

بیرون گذاشتن طارمی؛ تهدید یا فرصت؟

در پنجره تابستانی رقابت منصوریان و برانکو باعث شد دست استقلال از وینگر خالی بماند و دست پرسپولیس از سنترفوروارد.
بیرون گذاشتن طارمی؛ تهدید یا فرصت؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس امیری را زودتر قاپید تا برنامه های منصوریان نقش بر آب شود. در نقطه مقابل هم منصوریان تمام نوک های بازار را درو کرد بجز ارسلان مطهری و حسن زاده که میدانست "پرسپولیس برو" نیستند.

این رقابت کودکانه باعث شد ترکیب استقلال و پرسپولیس شکل نامتقارنی بخود بگیرد. 

امروز استقلال تهی از وینگر و گوش کلاسیک، به جای همه چیز فقط مهاجم نوک دارد و مجبور است به تناوب کاوه و جابر را در پست غیر تخصصی بکار بگیرد.

اوضاع پرسپولیس هم بهتر نیست. مرور بازیهای گذشته سرخها نشان میدهد بدون طارمی پازل تهاجمی سرخ، بدجوری می لنگد و این مهمترین دغدغه برانکو شده است.

طارمی زیاد کارت میگیرد. تازه شکایت ریزه هم هنوز به جریان نیفتاده. هر آینه ممکن است برانکو مجبور شود تیم را بدون طارمی بچیند.

شاید به همین دلیل پرفسور در بازیهای گذشته به بهانه ناامادگی طارمی را بیرون میراند تا جانشینانش را محک بزند؛ علیپور جوان، اوکراینی نااماده یا امیری.

گزینه اوکراینی در همان چند دقیقه بازی با فولاد نشان داد فعلا چیزی برای عرضه ندارد. علیپور هم هنوز نمیتواند این بار سنگین را تحمل و حمل کند. فقط میماند وحید امیری که گزینه اصلی برانکوست و اتفاقا بد هم جواب نداده، و البته یک اسلحه گمنام و مرموز بنام "شهاب زاهدی" که با فیزیک مناسب همچنان روی نیمکت مترصد یک فرصت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezxea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال نه! فقط سرخپوشان شانس اول قهرمانی هستند