تاریخ انتشار: 1396/04/18 10:31
کارلوس قدرت دارد اما نه در حد برکناری دبیرکل
کد خبر: 197477

احتصاصی/ سناریوی تاج اجرا می شود یا کی روش مرد اول است؟

کارلوس کی روش مرد اول فوتبال ایران/ همه چیز برابر خواسته های او صورت می گیرد/ تاج و افتادن از آن طرف بام!
احتصاصی/  سناریوی تاج اجرا می شود یا کی روش مرد اول است؟

کارلوس کی‌روش در بیانیه‌ای که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد حسابی به مدیران فدراسیون فوتبال تاخت. او علیرضا اسدی دبیرکل این فدراسیون را جادوگر و بی‌استفاده خواند و علی کفاشیان را نیز به خیانت متهم کرد! پس از این سخنان، فدراسیون فوتبال کوچکترین اعتراضی نکرد و امروز هم در اقدامی که خوشایند کی‌روش بود، اسدی برکنار شد و جای خود را به محمد رضا ساکت داد.

حالا از آنطرف ماجرا هم بررسی کنیم؛ مجید جلالی هفته گذشته به تعویق قرعه‌کشی بازی‌های لیگ هفدهم اعتراض کرد و گفت انگار کیفیت فوتبال جایگاهی برای سازمان لیگ ندارد. اما نه تنها این فدراسیون که مقابل تمام کلمات تند سرمربی تیم‌ملی سکوت کرده، جواب این انتقاد به جا را نداد، بلکه امروز اعلام کرد مجید جلالی به دلیل مصاحبه علیه سازمان لیگ و به دلیل بی احترامی به سازمان لیگ و ‏تشویش اذهان عمومی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال معرفی می شود!

عجیب است که این فدراسیون برابر یک مربی خارجی که علیه مدیران فوتبال ایران حرف می‌زند مثل موش می‌شود اما ناگهان در برابر انتقادات صحیح یک مربی داخلی که سال‌ها در داخل ایران خاک این فوتبال را خورده است، مثل یک شیر دهان او را می‌بندد!

انفاقات اخیر را وقتی در کنار یک قرار می دهیم متوجه می شویم که رفتارهای کی روش هر چقدر هم پرخاشگرانه بوده ودر فدراسیون فوتبال هم قدرت زیادی داشته باشد، در حدی نیست که بخواهد منجر به برکناری دبیرکل فدراسیون شود مگر این که سناریویی از پیش نوشته شده وجود داشته و این گونه در حال اجرا باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoaqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لباس های افتضاح و بی آبرویی که همچنان ادامه دارد/ این بار تیم جوانان ایران