تاریخ انتشار: 1396/04/18 16:30
کد خبر: 197384

ماجرای عجیب جدایی ماهینی از استقلال خوزستان

دانیال ماهینی مدافع فصل قبل استقلال خوزستان در روزهای انتهایی مهلت پرداخت، با بستن حسابش، مانع از انتقال پول به حسابش شده است.
ماجرای عجیب جدایی ماهینی از استقلال خوزستان

دانیال ماهینی با استقاده از قانون و با اعتراض به پرداختی کم تر از ٥٠ درصد از استقلال خوزستان جدا شد و به سایپا پیوست.

 

ماهینی در روزهای اخر مهلت پرداختی، حساب خود را مسدود کرده و معلوم نیست چه وضعیتی برای او پیش می آید.

 

عبدالله ویسی درباره وضعیت ماهینی این چنین می گوید:  دانیال ماهینی بازیکن ماست و باید به استقلال خوزستان برگردد. ما از حقمان درباره او نمی‌گذریم. او با ما قرارداد دارد و رفتنش به سایپا غیرقانونی است. متاسفانه عده‌ای به او گفته‌اند که حساب بانکی‌اش را مسدود کند که ما نتوانیم به حسابش پول بریزیم تا بتواند از قانون فسخ قرارداد در صورت دریافت کمتر از ۵۰ درصد استفاده کند. دو روز قبل از این که ما پول بازیکنان را بدهیم، به او یاد دادند که حسابش را مسدود کند. وقتی ما خواستیم به حساب او پول بریزیم، رئیس بانک به من گفت که ماهینی خودش حسابش را بسته که ما نتوانیم برایش پولی بریزیم. ما شکایت خود را انجام داده‌ایم. من خودم ماهینی را پیدا کردم و به او بازی دادم. متاسفانه او را گول زدند. از سایپایی‌ها ممنونم که او را آماده بازی کرده‌اند ولی او باید به تیم ما برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldzk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/استقلال بازیکن ملی پوش را پس گرفت/آقای گل بازهم از پرسپولیس دورتر شد/فرار از برانکو به آغوش کی روش!