تاریخ انتشار: 1395/05/23 19:28
اختصاصی/
کد خبر: 267977

شکست فجرمقابل سپیدرود/ غوغای سپیدرود در برابر چشمان خواب آلود کاکوهای شیرازی

دو تیم فجرشهید سپاسی و سپیدرود رشت در هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
شکست فجرمقابل سپیدرود/ غوغای سپیدرود در برابر چشمان خواب آلود کاکوهای شیرازی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،  دیدار تیم های سپید رود رشت و فجر شیراز از ساعت 17:45 در ورزشگاه حافظیه آغاز شد که در نهایت سپیدرود موفق شد فجرسپاسی را شکست دهد.

سپیدرود که بعد از مدت ها به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگشته است و دوست ندارد به این سادگی صدر جدول را از دست بدهد، در شیراز به مصاف فجر رفته بود تا بتواند به حداقل امتیاز در این دیدار دست یابد ولی در نهایت وقتی دید توان پیروزی را هم دارد به این مهم دست یافت تا با کسب 6 امتیاز روزهای خوبی را در برابر چشمان خواب آلود مسئولین فجر که بی تفاوت به سرنوشت این تیم هستند به رشت بازگردد.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم:

فجر: صالح خلیل ازاد، رضا مرادی، ایمان سلیمی، فرید مختاری، سید محمد رضا حسینی، احسان جودکی، امین مشایخ، میلاد فیاض، مسعود جلالی، سعید زارع، میلاد صارمی

سپیدرود: سید محمد حسینی-هادی تامینی-هادی موسوی-شایان مصلح-رضاالماس خاله-محمد رستمی-حسین کعبی-محمد میری-میثم فردوسی-پویا نزهتی-سهیل حق شناس

کوبل داوری: حسین ترابیان – علی الفتی – علی احمدی – علی ابراهیمی – ناظر: خداداد افشاریان

گزارش بازی

بازی با حملات فجری های میزبان آغاز شد و در موقعیتی تک به تک، شوت جلالی از بالای دروازه ی حسینی به بیرون رفت.

در ادامه اما بازی آرام آرام به سپیدرودی ها چرخید و پویا نزهتی  با پا به توپی فوق العاده، می رفت تا دروازه ی حریف را باز کند، اما ضربه ی آرام او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رشتی ها در نیمه ی اول بالاخره جواب داد و سهیل حق شناس، کاپیتان این تیم به ضربه ای زیبا توانست دروازه ی صالح خلیل آزاد را باز کند. 

نیمه ی اول بدون اتفاق خاص دیگری به پایان رسید.

نیمه ی دوم را باز هم فجری های میزبان بهتر آغاز کردند و روی ارسال توپ پشت مدافعان، می رفت تا مهاجم فجر بازی را به تساوی بکشاند که با خروج خوب نیما میرزازاد توپ را به بیرون زد.

مانند نیمه ی اول، اواسط نیمه ی دوم نیز سپیدودی ها بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاتشند و این تیم صاحب ضربه ی پنالتی شد و بازهم کاپیتان سهیل، دروازه ی خلیل آزاد را باز کرد تا با زدن سه گل، فعلا آقای گل رقابت های لیگ یک باشد.

در ادامه نیز بازیکنان فجر توانستند یک گل را جبران کنند و بازی با پیروزی 2-1 رشتی ها به پایان رسید.

گفتنی است حدود 800 نفر از این بازی دیدن کردند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anlvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پارس جنوبی جم مقابل خیبر
اختصاصی/