تاریخ انتشار: 1395/05/23 18:02
کد خبر: 267969

عنایتی: منصفانه می‌گویم که پرسپولیس مستحق برد بود/ روی بازیکنان استقلال تبلیغات وحشتناکی صورت گرفت

مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال صبای قم به این نکته اذعان کرد که پرسپولیس در بازی روز پنجشنبه مقابل تیمش مستحق کسب پیروزی بوده است.
عنایتی: منصفانه می‌گویم که پرسپولیس مستحق برد بود/ روی بازیکنان استقلال تبلیغات وحشتناکی صورت گرفت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رضا عنایتی در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر گفت: نیمه اول خیلی بد بودیم و متأسفانه نمایش خوبی نداشتیم، اما در اواخر نیمه دوم می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم. با این حال در مجموع باید گفت که پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و مستحق پیروزی بود.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس واقعاً تیم خوبی است و منصفانه می‌گویم که پرسپولیس مستحق پیروزی در این مسابقه بود. ما در این مسابقه شاهد درخشش حامد لک بودیم و او چند فرصت خوب را از پرسپولیس گرفت تا امیدواری تیم ما برای زدن گل مساوی بیشتر شود. متأسفانه اما در نهایت سه امتیاز را واگذار کردیم.

«باید در تعطیلات خود را تقویت کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم»، مهاجم صبای قم با بیان این جمله خاطر نشان کرد: بعد از تعطیلات دیگر هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نخواهیم داشت. ما شرایط خاصی داشتیم و خوب امتیاز نگرفتیم، ولی بعد از تعطیلات دیگر بهانه‌ای نخواهیم داشت.

عنایتی در مورد عملکرد خودش در این بازی و مصدومیتی که در دقایق پایانی بازی دچارش شد، گفت: من از عملکرد خودم در بازی با پرسپولیس فوق‌العاده راضی هستم و بعد از بازی هم آرامش داشتم، چون نهایت تلاشم را انجام دادم. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است، ولی خوشبختانه مشکل من جدی نبود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال درباره نتایج این تیم در هفته های گذشته اظهار داشت: قبل از شروع لیگ گفتم که بازیکنان جدید استقلال حکم شمشیر دولبه را برای این تیم دارند. شاید بعضی‌ها از حرف‌های من ناراحت شده باشند، ولی من واقعیت را گفتم. روی بازیکنان جدید استقلال تبلیغات وحشتناکی صورت گرفت و تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شد.

وی افزود: شما می‌بینید که پرسپولیس اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرد و بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، خیلی زود با دیگر نفرات هماهنگ شدند. در استقلال اما شاهد این اتفاق نبودیم و تیم با تغییرات بسیار در لیگ برتر حضور یافت. 

عنایتی در پایان در مورد شایعه درگیری لفظی‌اش با ساکت الهامی بعد از تعویضش مقابل پرسپولیس گفت: من با کسی درگیر نشدم و هیچ وقت وارد حاشیه نمی‌شوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrplp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مرد متعصب استقلالی: در مورد استقلال نظری ندارم
کاش زودتر از پدیده گل‌ می‌خوردیم