تاریخ انتشار: 1396/04/20 07:34
کد خبر: 197009

اتهام سنگین مایلی‌کهن به بازیکنان تیم امید

محمد مایلی‌کهن که بارها با صحبت‌هایش جنجال زیادی در فوتبال ایران به وجود آورده، جدیدا اظهارنظراتی داشته که بار حقوقی دارد؛
اتهام سنگین مایلی‌کهن به بازیکنان تیم امید

به گزارش فرتاک ورزشی،محمد مایلی‌کهن که بارها با صحبت‌هایش جنجال زیادی در فوتبال ایران به وجود آورده، جدیدا اظهارنظراتی داشته که بار حقوقی دارد؛ او که مدعی است «تریبون» در اختیار ندارد، در مصاحبه‌ای تقریبا بلند با «خبر ورزشی» به کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تاخته و علاوه بر زیرسؤال‌بردن کارنامه کی‌روش مباحثی را هم مطرح کرده که در نوع خودش عجیب است؛ او با بیان اینکه «کی‌روش به دنبال نابودکردن فوتبال داخلی ماست»، می‌گوید این مربی به بازیکنان ایرانی پیشنهاد می‌دهد لیگ ایران را ترک کنند وگرنه شانسی برای بازی‌کردن در تیم ملی ندارند.

 
او در جایی دیگر از صحبت‌هایش هم به این موضوع اشاره کرده که «کی‌روش به دلیل اختلافی که با برانکو دارد می‌خواهد پرسپولیس را متلاشی کند». با‌این‌حال بخش اصلی صحبت‌های مایلی‌کهن که می‌تواند موضوع مهمی را در دلش داشته باشد، مربوط به «ادعای کم‌فروشی بازیکنان تیم ملی امید» در راه رسیدن به المپیک است. ماجرای تیم ملی المپیک ایران هم نیاز به گریزی سریع دارد؛ فدراسیون فوتبال ایران و شخص علی کفاشیان ابتدا حبیب کاشانی را به عنوان مدیر تیم امید و سپس محمد مایلی‌کهن را به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید ایران انتخاب کردند. همکاری این دو با محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید هم راه به جایی پیدا نکرد تا برای چندمین‌بار متوالی ایران از صعود به بازی‌های فوتبال المپیک بازماند. حالا اما مایلی‌کهن که به عنوان مدیر فنی روی نیمکت می‌نشست، می‌گوید «صراحتا می‌گویم کی‌روش مانع حضور تیم ملی امید ایران در المپیک شد»! دلیل این ادعا هم این است که به نظر مایلی‌کهن «عده‌ای از بازیکنان تیم ملی امید به‌خاطر کی‌روش کم‌فروشی کرده‌اند». مایلی‌کهن در این مورد می‌گوید: «اصلا (کی‌روش) برای چه بلند شد و آمد دوحه! متأسفانه در آن بازی‌ها چند بازیکن تیم امید به خاطر کی‌روش کم‌فروشی کردند. از آنها نام نمی‌برم ولی الان دیگر باید مسئله را علنی می‌کردم». بحث «کم‌فروشی» در فوتبال ایران مورد تازه‌ای نیست ولی در این مورد ویژه جای تأمل دارد؛ در آن برهه شش بازیکن در تیم ملی امید بوده‌اند که به طور مشترک هم در فهرست کی‌روش قرار داشتند و هم در تیم امید: مهدی ترابی، میلاد محمدی، محمدرضا اخباری، احسان پهلوان، علی کریمی و کنعانی‌زادگان. مایلی‌کهن فعلا با این ادعا بازیکنان خاطی را زیر سؤال برده که می‌تواند بار حقوقی خاصی هم در پی داشته باشد. مایلی‌کهن همواره صحبت‌های تندی علیه کی‌روش انجام می‌داد اما این اظهارنظر یک تفاوت بزرگ دارد، او به عنوان مسئول تیم امید اتهام تبانی به کی‌روش و چند ملی‌پوش وارد کرده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7ao5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطره شیرین دربی برگشت را فراموش نخواهم کرد