تاریخ انتشار: 1395/05/23 18:05
کد خبر: 267966

شادکام: بعد از شکست دادن استقلال ترس‌مان ریخت/ در آینده بیشتر از تیم ما می‌شنوید

زننده تک گل صنعت نفت آبادان به سپاهان گفت: ما تیمی متحد و یکدل داریم و در آینده از صنعت نفت بیشتر خواهید شنید.
شادکام: بعد از شکست دادن استقلال ترس‌مان ریخت/ در آینده بیشتر از تیم ما می‌شنوید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محمد شادکام  در مورد اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد تیمش از بازی با استقلال تهران و سپاهان شش امتیاز بگیرد، گفت: هیچ‌کدام از ما پیش‌بینی نمی‌کردیم از این دو تیم شش امتیاز بگیریم، ولی بچه‌های ما با این بردها خیلی چیزها را ثابت کردند. ما بعد از قرعه‌کشی لیگ ترسیده بودیم و فکر می‌کردیم کارمان خیلی سخت است، اما در نهایت نتایج خوبی گرفتیم. در واقع برد مقابل استقلال در هفته دوم باعث شد تا ترس ما بریزد.

وی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل سپاهان ادامه داد: بعد از شکست دادن استقلال، اعتمادبه‌نفس ما بالا رفت و موفق به شکست سپاهان شدیم. در دیدار مقابل سپاهان به نام این تیم توجه نکردیم. در این مسابقه هم نمایش خوبی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. ما تیمی متحد و همدل داریم و مطمئناً از صنعت نفت در آینده بیشتر خواهید شنید. ما می‌توانیم یقه خیلی از تیم‌ها را در لیگ برتر بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد تک گل سه امتیازی‌اش به سپاهان تصریح کرد: از این بابت خوشحالم و گلم را به مردم آبادان و هواداران تیم تقدیم می‌کنم. شما نمی‌دانید هوای آبادان چقدر گرم است، ولی مردم آبادان و هواداران صنعت نفت، عاشقانه حامی تیم‌شان هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlpoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنعانی زادگان آن چه در شأن خود و خانواده اش بود، نثار ما کرد / دوست داشتم به منصوریان بگویم بازیکن میلیاردی اش چه توهین هایی کرده