تاریخ انتشار: 1396/04/21 23:35
کد خبر: 196486

غیبت سه مهره نامدار استقلال!

غیبت سه مهره نامدار استقلال!

اردوی استقلال در کشور ارمنستان، با حاشیه‌های زیادی همراه شده است. یکی از این حاشیه‌ها، تعداد زیاد مصدومانی است که در تمرینات غیبت می‌کنند و تعداد آن‌ها هم هر روز زیادتر می‌شود.

 روز گذشته برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که جباری مصدوم است و در تمرینات تاکتیکی از روز چهارشنبه شرکت نمی‌کند. بعد از این موضوع باشگاه استقلال بدون تکذیب خبر با انتشار یک تصویر اعلام کرد که جباری در حال وزنه زدن و تمرینات بدنی است.

استقلالی‌ها توضیح نداده‌اند چرا جباری یک باره و در حالی که در تمرینات تاکتیکی 2 روز اول حضور داشته و حتی در بازی درون تیمی چهارشنبه قبل به میدان رفته، تمرینات تاکتیکی را رها کرده است؟ علاوه بر جباری، پادووانی هم مصدوم است و البته مدتی است خبری از فرشید باقری در تمرینات استقلال نیست و ظاهرا او هم مصدوم شده و استقلالی‌ها علاقه‌ای به اطلاع رسانی در این زمینه ندارند.

سه مصدوم جدید پیش از شروع فصل در کنار امید ابراهیمی و محسن کریمی دو مصدوم قبلی استقلال، خبر خوبی برای منصوریان نیست. به خصوص که امسال، آن‌ها گرانقیمت‌ترین مربی بدنساز لیگ برتر را در اختیار دارند اما پیش از شروع لیگ، با لیستی طولانی از مصدومان تاثیرگذار روبرو هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng6rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زوج هافبک دفاعی علیمنصور در لیگ