تاریخ انتشار: 1396/04/23 11:02
کد خبر: 196176

عدم رسیدگی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و ادامه بلاتکلیفی شکاری برای لژیونر شدن

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال هنوز به پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از رضا شکاری رسیدگی نکرده و همین مسئله باعث بلاتکلیفی این بازیکن برای لژیونر شدن شده است.
عدم رسیدگی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و ادامه بلاتکلیفی شکاری برای لژیونر شدن

به گزارش فرتاک ورزشی،رضا شکاری که پیشنهادی جدی از باشگاه روستوف دارد و حتی رسانه‌های روسی از توافق این باشگاه با هافبک ایرانی خبر دادند، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. هافبک تیم امید کشورمان که تا فصل گذشته عضو باشگاه ذوب‌آهن بود، پس از دریافت پیشنهاد رسمی از روستوف، بر اساس بندی از قراردادش این قرارداد را فسخ کرد.

پس از فسخ قرارداد شکاری با باشگاه ذوب‌آهن که به صورت قانونی در هیئت فوتبال استان اصفهان انجام شد، این باشگاه از بازیکن جوان خود به کمیته انضباطی شکایت کرد تا مانع جدایی‌اش شود. در حالی که کمیته انضباطی در اولین جلسه خود رأی را به سود شکاری صادر و فسخ قرارداد او را قانونی اعلام کرد، اما ذوبی‌ها بار دیگر پرونده او را پیگیری کردند. در این میان کمیته انضباطی اعلام کرد نامه دعوت از باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در جلسه کمیته انضباطی ابلاغ نشده بود و تاریخ جدیدی را برای رسیدگی به این موضوع تعیین کرد.

روز 11 تیرماه جلسه کمیته انضباطی بار دیگر با حضور وکیل رضا شکاری و سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد. در این جلسه کمیته انضباطی اعلام کرد که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد. به این ترتیب و با توجه به اینکه پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از شکاری انضباطی نیست، باید به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برود، اما با وجود گذشت نزدیک به دو هفته از برگزاری جلسه انضباطی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هنوز به این پرونده رسیدگی نکرده است.

جالب اینجاست که در بند اول قرارداد شکاری با باشگاه ذوب‌آهن اشاره شده این بازیکن در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت 100 هزار دلار قراردادش را فسخ کرده و به تیم دیگری برود. بند دوم قرارداد این بازیکن هم تفاهم دو طرفه است که ذوبی‌ها می‌خواهند در این پرونده بند دوم قرارداد که تفاهم برای جدایی است را اجرایی کنند تا بلکه بتوانند پول بیشتری بابت جدایی شکاری نصیب‌شان شود.

حالا با توجه به فسخ قرارداد شکاری با باشگاه ذوب‌آهن بر اساس بند اول قراردادش، این بازیکن و باشگاه روستوف منتظر رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هستند. اگر دلایل شکاری برای فسخ قرارداد موجه باشد، این بازیکن با پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه ذوب‌آهن با باشگاه روستوف قرارداد می‌بندد و این باشگاه روسی نیز برای صدور ITC او به فدراسیون فوتبال ایران نامه خواهد زد. اگر هم دلایل شکاری موجه نباشد، این بازیکن حداکثر چهار ماه محروم خواهد شد و باید دوره محرومیت خود را پشت سر بگذارد. این در حالی است که از زمان فسخ قرارداد شکاری با باشگاه ذوب‌آهن حدود هفت ماه می‌گذرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39v7vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد تند آذری از فدراسیون فوتبال

فوتبال حرفه ای شوخی بردار نیست!