تاریخ انتشار: 1396/04/23 11:51
کد خبر: 196155

پست جدید فرهاد مجیدی و فتح الله زاده در استقلال مشخص شد

مدیرعامل استقلال و پیشکسوت آبی پوشان قول و قراری گذاشتند که جالب است.
پست جدید فرهاد مجیدی و فتح الله زاده در استقلال مشخص شد

علی فتح‌الله‌زاده یکی از مدیرعاملان محبوب در بین هواداران استقلال است که هر از چند گاهی با پیدا شدن مشکلات در این تیم، نام او به عنوان مدیرعامل جدید به گوش می‌آید.

فصل گذشته نیز بعد از مشکلات آبی‌پوشان نام فتح‌الله‌زاده مطرح شد و حتی گفته شد به دلیل رابطه نزدیک او با فرهاد مجیدی، احتمال مربیگری شماره 7 محبوب استقلال در این تیم وجود دارد.

البته تمام این سخنان باعث شد سید رضا افتخاری مدیرعامل کنونی از دست فتح‌الله‌زاده ناراحت شود و این دو چند مرتبه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

فتح‌الله‌زاده درباره رابطه خود با فرهاد مجیدی گفته: «زمانی که من فرهاد مجیدی را به استقلال آوردم، علیرغم سن کمی که داشت از تکنیک بالایی برخوردار بود، به طوری که من می دیدم از سطح فنی بالایی، حتی بالاتر از آسیا برخوردار است و می تواند در آینده به چهره ای محبوب و اسطوره تبدیل شود. به همین دلیل خیلی از او مراقبت می کردم که همین مراقبت ها بین ما رابطه ای  پدر و فرزندی ایجاد کرد که این علاقه دو طرفه تا امروز ادامه پیدا کرد و هنوز هم به دلیل علاقه ای که بین ما به وجود آمده خیلی او را دوست دارم و هنوز هم مراقبش هستم و شک ندارم فرهاد یک روز کار بسیار بزرگی برای فوتبال ایران انجام خواهد داد.»

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که در صورت مدیرعامل شدن مجدد در استقلال آیا از مجیدی به عنوان سرمربی استفاده می‌کند؟، گفته: «فرهاد خیلی عاقل است و طبق صحبت هایی که با هم انجام دادیم، قرار شد اگر روزی در چنین شرایطی قرار گرفتیم، یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم و فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول در کنارش حضور داشته و کمک کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doylj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جادوگر آمد؛ صدای پای فرهاد نزدیک است/ ورود اسطوره ها به عرصه مربی گری