تاریخ انتشار: 1396/04/24 15:35
در ادامه اوضاع بد باشگاه نفت
کد خبر: 195873

شکایت طلبکاران باشگاه نفت به مراجع قضایی غیر فوتبالی؟

شنیده‌ها حاکی از آن است طلبکاران باشگاه نفت تهران قصد دارند در صورت به نتیجه نرسیدن انتظارات خود به دادسرا مراجعه کنند.
شکایت طلبکاران باشگاه نفت به مراجع قضایی غیر فوتبالی؟

 بر اساس شنیده‌ها دعوای مسئولان فعلی باشگاه نفت تهران و وزارت نفت برسر مسائل مالی باعث شده  برخی طلبکاران این تیم به فکر شکایت از وزارت نفت بیفتند. پرداخت نکردن بدهی‌ها از سوی مالک فعلی نگرانی‌هایی را برای طلبکاران قبلی این تیم بوجود آورده، تا جایی که آنها به فکر شکایت از وزارت نفت افتاده‌اند.

گویا مالک فعلی نمی‌خواهد بدهی‌های قبلی را پرداخت کند چون اعلام کرده هنوز سهام این باشگاه به نام آنها منتقل نشده و  از طرفی مسئولان مربوطه در وزارت نفت هم مدعی هستند تا بدهی‌های گذشته این تیم را طبق قرارداد فی‌مابین مالک جدید پرداخت نکند، سهام باشگاه را به نام شرکت بهنام پیشروی کیش نمی‌زنند. نکته جالب اینکه مسئولان فعلی باشگاه نفت بابت قراردادهای فصل گذشته که خودشان بسته‌اند به طور میانگین 41 درصد پرداختی داشته اند و معلوم نیست که چرا اقدامی برای تسویه حساب با اعضای کادرفنی و بازیکنان فصل گشته نمی‌کنند؟

در همین راستا شنیده شده در صورت به نتیجه نرسیدن انتظاراتشان و تعیین تکلیف نشدن به دادسرا بروند و از مدیران شرکت بهنام پیشروی کیش و همچنین مسئولان مربوطه در وزارت نفت به مرجع قضایی خارج از فوتبال یعنی دادسرا شکایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36voe9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت تهران مالک دارد/ آقای فتاحی تکلیف بازی سوپرجام را مشخص کنید!