تاریخ انتشار: 1396/04/25 01:39
کد خبر: 195745

بخشش اسطوره فوتبال ایتالیا پس از ۲۳ سال

ستاره فوتبال ایتالیا پس از ۲۳ سال با یک بخشش مواجه شد.
بخشش اسطوره فوتبال ایتالیا پس از ۲۳ سال

، پیتر روفاهی، درواز‌ه‌بان نیجریه در جام‌جهانی 1994 با ارسال یک پیام ویدئویی به روبرتو باجو، اسطوره فوتبال ایتالیا و ستاره سابق تیم ملی این کشور ادعا کرد پس از 23 سال، او را به خاطر گرفتن پیروزی از مردان آفریقایی در جریان رقابت رودررو در جام‌جهانی 1994 بخشیده است.

 تیم سرحال نیجریه تا دقایق پایانی بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی آن تورنمنت از تیم 10نفره ایتالیا پیش بود و در آستانه رقم زدن یک شگفتی قرار داشت اما باجو با گل دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند و در وقت اضافه با گلزنی از روی نقطه پنالتی، حذف نیجریه را رقم زد.

 روفاهی، سنگربان نیجریه در آن بازی، پس از 23 سال با این جملات در  پیام ویدئویی‌اش ادعا کرد دیگر از باجو کدورت و ناراحتی در دل ندارد: خاطره تلخ آن بازی همیشه همراه من است اما باجو همیشه یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود و حالا دیگر ناراحتی از او در دل ندارم.روبی، من همیشه شخصیت و نظم تو در بیرون و داخل زمین را ستوده‌ام.امیدوارم به زودی همدیگر را ملاقات کنیم. شاید چیزی نگویی اما همیشه اسطوره من می‌مانی و هر جا هستی، برایت آرزوی بهترین‌ها را دارم.نه تنها حالا دیگر بابت آن گل‌ها عصبانی نیستم بلکه می‌توانم ادعا کنم گل بسیار زیبایی دریافت کردم!

باجو هم پس از شنیدن این پیام ویدئویی خطاب به روفاهی گفت: از تو متشکرم و بابت آن گل‌ها عذرخواهی می‌کنم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xae5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد دیبالا از این بهتر خواهد شد