تاریخ انتشار: 1396/04/25 14:26
کد خبر: 195641

کیانی: از الان خودمان را ببازیم، دیگر کارمان تمام است

کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌گوید که این تیم مشکلات زیادی دارد و باید به هواداران آن حق داد که نگران تیم‌شان باشند.
کیانی: از الان خودمان را ببازیم، دیگر کارمان تمام است

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم تراکتورسازی که اردوی 10 روزه‌ای را در تهران برپا کرده بود، جمعه شب به تبریز برگشت. تراکتورسازان در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند که دو باخت و یک تساوی ماحصل این دیدارها بود. آنها همچنین در این اردو، هادی محمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اردوی 10 روزه تراکتورسازی در تهران، شکست‌های این تیم در دیدارهای دوستانه و مصدومیت هم‌بازی‌هایش، صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

از حضور 10 روزه تراکتورسازی در تهران شروع کنیم. جمعه شب رسماً اردوی‌تان در تهران به اتمام رسید.

اردوی خوبی بود و تمرینات خوبی برگزار کردیم. ما در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات پرفشاری را پشت سرمی‌گذاشتیم. من به‌عنوان کاپیتان تیم بعد از این اردوی سخت به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. سه بازی دوستانه هم در این اردو برگزار کردیم که خیلی خوب بودند. کادر فنی قطعاً دیدارهای دوستانه‌ای که داشتیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف تیم را ارزیابی می‌کند. این دیدارها به آماده‌سازی بچه‌ها کمک می‌کند. امیدوارم در این فرصت کوتاهی که تا آغاز لیگ داریم، بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

البته نتایجی که در اردوی تهران به‌دست آمد، هواداران تراکتورسازی را نگران کرده است.

هوادار حق دارد، اما تیم ما امسال جوان شده است و زمان می‌برد که به شرایط ایده‌آل برسیم. کارمان واقعاً سخت است، اما کادر فنی می‌خواهد آمادگی تیم را بالا ببرد. البته برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی شکست در این دیدارهای دوستانه هم بد است. باید تلاش کنیم همیشه «ایده‌آل» باشیم.

 درباره مصدومیت‌های بازیکنان‌تان صحبت کن. کلاً در بازی‌های دوستانه تلفات دادید.

ما کمبود بازیکن داریم. در این «گیر و دار» هم هادی محمدی را از دست دادیم. خدا رحم کرد مشکل خاصی برای امین بهرامی به وجود نیامد، وگرنه خدا می‌دانست چه اتفاقات برای‌مان می‌افتاد. ما می‌خواستیم در دیدارهای مختلف بازیکن از دست ندهیم که مربی‌مان بیشتر از این دستش خالی نشود.

 

 مشکل بهرامی زیاد جدی نبود، ولی هادی محمدی حداقل هفت ماه باید دور از میادین باشد.

بله. خیلی برای آن بنده خدا ناراحت شدیم. نبود هادی محمدی قطعاً در کار ما تأثیر خواهد گذاشت. به هر حال این هم بدشانسی است که تراکتورسازی هر روز می‌آورد. از ته قلبم برای هادی (محمدی) آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌‌تر شرایطش بهتر شود.

در هفته‌های ابتدایی قرعه سختی نصیب تراکتورسازی شد. به نظرت بتوانید در این شرایط دیدارهای سخت هفته‌های نخست را با موفقیت پشت سر بگذارید؟

تراکتورسازی تیم کوچکی نیست و هواداران بزرگی دارد. ما باید در این روزهای سخت پشت هم باشیم. اگر از الان خودمان را ببازیم، دیگر کارمان تمام است. پرقدرت به استقبال لیگ برتر می‌رویم و با تمام وجود بازی می‌کنیم.

در ماجرای پس گرفتن عارف آغاسی از تیم امید، فشارهایی روی باشگاه تراکتورسازی آمد. 

به نظرم خودشان باید شرایط ما را ببینند و بعد در این مورد اظهارنظر کنند. ما چند بازیکن داشتیم که از دست‌شان دادیم. دوستان به جای اینکه بیایند و کمک کنند، به ما می‌گویند که چرا بازیکنان‌تان را از تیم امید پس گرفتید؟! در این مقطع همه باید به تراکتورسازی کمک کنند. آقایان ببینند که تراکتورسازی الان از همه لحاظ با کمبود بازیکن مواجه است، هادی محمدی‌اش مصدوم شده، دفاع ندارد و هزار اتفاق دیگر که همه در جریانش هستند. ما آغاسی را در اختیار تیم امید قرار داده بودیم، اما پس از مصدومیت محمدی، مجبور شدیم او را برگردانیم. امیدوارم دوستان خودشان شرایط ما درک کنند. در بحث محرومیت تراکتورسازی، هم باشگاه ما و هم فدراسیون مقصر بودند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و این موضوع را جمع کنند. تراکتورسازی الان لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد که نباید بگذارند که آبروی ایران برود.

 

 ماجرای سینا عشوری به کجا رسید؟ بالاخره می‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند؟

سینا (عشوری) بازیکن باشگاه تراکتورسازی است. عشوری بازیکن و بچه خیلی خوبی است که امیدوارم فدراسیون در این شرایط کمک کند که او بتواند در لیگ هفدهم برای تراکتورسازی به میدان برود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlezj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده نبرد بزرگ؛ دومین برد از راه می‌رسد؟