تاریخ انتشار: 1396/04/26 14:12
کد خبر: 195416

دربی ۸۵، مانند آنتی بیوتیک شده است

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری دربی 85، همانند آنتی بیوتیکی شده که باید هر چند ساعت یک بار مصرف شود و دائم خبرهایی از این دیدار می شنویم.
دربی ۸۵، مانند آنتی بیوتیک شده است

به گزارش فرتاک ورزشی،بهتاش فریبا درباره لغو دربی 85 اظهار داشت: برگزاری دربی 85، همانند آنتی بیوتیکی شده که باید هر چند ساعت یک بار مصرف شود. چرا که صبح از انجام این بازی و  عصر از لغو دربی 85 خبر می رسد. در مورد لغو دربی نیز آخرین اطلاعات من از طریق رسانه ها است چرا که پس از بازگشت از اردوی ارمنستان همچنان در استراحت به سر می بریم و زمانی را برای برگزاری نشست در نظر نگرفته ایم اما به طور حتم فردا صحبت هایی را در این باره خواهیم داشت .بنابراین در مورد لغو دربی باز هم می گویم اطلاعات من شخصا از طریق اخبار رسانه ها است .

او درباره اینکه گفته می شود قرارداد جباری، بازی به بازی است گفت: در هیچ کجای دنیا چنین بحثی مطرح نیست و از طرفی ما تنها مسئولیت فنی را بر عهده داریم و در بحث قرارداد ها ورود نمی کنیم و فقط می توانم بگویم که طی دیدار تدارکاتی که مقابل آرارات ارمنستان داشتیم این بازیکن چیزی حدود 20 دقیقه برای ما بازی انجام داد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. بازیکنی که با تیم خارجی بازی کرده به طور حتم نمی تواند مصدومیت داشته باشد و یک مربی بازیکن مصدوم را نمی خواهد.

بهتاش فریبا ادامه داد: همچنین باید عنوان کنم که در گذشته وقتی عکسی از بازیکن و یا تمرینات  گرفته می شد این عکس طی 10 روز آینده در روزنامه چاپ می شد اما در حال حاضر شرایط به گونه ای است که هر لحظه امکان انتشار عکس و یا هر مطلبی وجود دارد بنابراین مسئولان  استقلال جوابگو هستند و حتی فیلم بازی و تمرینات را که گویای همه چیز است را در اختیار عموم قرار می دهد و به راحتی می توان از این طریق در جریان ریز کارهای بازیکنان قرار گرفت.

او درباره اینکه محسن کریمی که در لیست  سهمیه بالای 23 سال قرار گرفته است، افزود: در هر صورت با توجه به این شرایط کار برایمان تا حدودی سخت شده است اما به طور حتم طی جلسه ای که با کادر فنی خواهیم داشت درباره خروجی های این فصل تصمیمات لازم را اتخاذ می کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه استقلال با لغو دربی، بازی دوستانه دیگری خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: در هر صورت هدفمان برگزاری دربی آلمان بود که اگر شرایط این بازی فراهم نباشد به طور حتم طی هماهنگی های صورت گرفته یک دیدار تدارکاتی را برای پیش از آغاز فصل در نظر خواهیم گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkbyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی استقلالی‌ها از برگزاری دربی