تاریخ انتشار: 1396/04/27 12:22
کد خبر: 195179

شاگردان قطبی نیم فصل را با برد شروع کردند

رقابت های دسته اول باشگاهی چین در حالی وارد هفته هجدهم خود شد که شاگردان افشین قطبی به یک برد خارج از خانه شیرین رسیدند.
شاگردان قطبی نیم فصل را با برد شروع کردند

به گزارش فرتاک ورزشی،شیجیاژونگ با هدایت افشین قطبی موفق شد در بازی هفته هجدهم برابر میجوهاکا به برد 1-0  خارج از خانه رسیده و نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کند. نتیجه ای که باعث شد تا شیجیاژونگ با 31 امتیاز در رده ششم لیگ دسته اول چین قرار بگیرد و فاصله خود را با تیم های بالای جدول کمتر کند. 

شاگردان افشین قطبی در حالی موفق شدند با تک گل دقیقه 78 شنگ گو به این برد شیرین برسند که از دقیقه 62 با اخراج شائشونگ فن 10 نفره شده بودند و زیر بار فشار حملات میزبان قرار داشتند اما در نهایت با سه امتیاز شیرین و ارزشمند زمین را ترک کردند تا افشین قطبی نیم فصل دوم را با اقتدار آغاز کند.

 

سرمربی ایرانی شیجیاژونگ در واکنش به این برد گفت:« بازی سخت و دشواری بود اما خوشحالم همه تیم به این شخصیت رسیدند که در لحظات دشوار هم می توانند به هدفی که دارند، برسند و کار را به زیبایی تمام کنند». باشگاه چینی که جزو تیم های سرشناس حاضر در لیگ دسته اول است حالا برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول از هر زمان دیگری امیدوارتر به نظر می رسد چون یک بازی عقب افتاده هم پیش رو دارد و برتری در آن می تواند این تیم را در جمع سه تیم بالای جدول قرار دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4do95d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیب در لیگ چین؛ بازی تیم با ۱۲ بازیکن