تاریخ انتشار: 1396/04/27 13:46
کد خبر: 195149

دعوتنامه ای از سوی فیفا برای کی روش ارسال نشده است!

دعوت از سرمربیان تیم های راه یافته به جام جهانی برای حضور در مراسم قرعه کشی امری عادی است اما تاکنون دعوت نامه ای از سوی فیفا به فدراسیون ایران ارسال نشده است.
دعوتنامه ای از سوی فیفا برای کی روش ارسال نشده است!

به گزارش فرتاک ورزشی،مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه روز 10 آذر( اول دسامبر 2017) در کاخ کرملین (کاخ ریاست جمهوری این کشور) برگزار می شود.

با وجود اینکه صبح امروز(سه شنبه) خبری مبنی بر دعوت رسمی کارلوس کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به مراسم قرعه کشی جام جهانی منتشر شد اما شنیده می شود مسئولان کمیته برگزاری این رقابت ها تاکنون برای هیچکس دعوتنامه رسمی ارسال نکرده اند.

یک منبع آگاه در این باره اظهار داشت: دعوت سرمربی و مسئولان تیم های شرکت کننده در جام جهانی به مراسم قرعه کشی این رقابت ها امری عادی است که در تمام دوره های قبلی انجام شده اما تاکنون فیفا و اعضای کمیته برگزاری جام جهانی، برای کارلوس کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران دعوتنامه رسمی به فدراسیون ارسال نکرده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر زمان زیادی تا برگزاری مراسم قرعه کشی باقی مانده و قطعا در آینده برای تمام تیم های شرکت کننده در جام جهانی دعوتنامه رسمی ارسال می شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vbgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمان دیدار ایران- سوریه مشخص شد